Sunday, October 31, 2010

Terima Kasih Facebook :)

Syukur ada Facebook..maka disitulah mamy dan baba berhubung antara satu sama lain :)
baba memang sibuk..jadi tak bolehlah selau on9...kalau on9 pun waktu sini dgn sana tak sama..sini pukul 1.00 pagi sana baru pukul 8 mlm..beza 6 jam.

..syukur mamy tak keluar pegi bank awal sgt tadi..dan nasib angah kol bgtau baba tgh on9 :)
jadi tadi dptlah borak2 dlm 1/2 jam dgn baba..

sedih ok sedihhh sgt..entahlah..kenapa emosi mamy tak kuat :'( ~sambil taip sambil nangis huu
tp "abg jgn risau sebab sy wanita besi" hukkkk :'(

tak de apa pun diborakkan...cuma ;

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






{baba}
12:30pm
askum
br chat dgn niza
nape wak x online
nsib ayg online


{mamy}
12:30pm
sy on9 je

{baba}
12:38pm
tp sni mgkin jam9mlm ke atasa
jadi sna mgkin dah 2 atau3 pg
sorry k
harap ayg fhm k

{mamy}
12:38pm
sy faham
abg jgn risau

{baba}
12:39pm
k
rindu awk berdua

{mamy}
12:40pm
sy juga rindu kt abg
terasa susah abg tak de
:'(

{baba}
12:43pm
ok
abg fhm sabarlh k
smlm harraz wat pe
jap lg abg de keje


{mamy}
12:44pm
smlm bwk dia mkn kt kedai dada
suka dia mkn nasi goreng cina
bila hujan dia risau motor abg basah
{baba}
12:46pm
ye ke
hehehehe


{mamy}
12:46pm
abg jgn risau

{baba}
12:46pm
jga dia elok2 k

{mamy}
12:46pm
sebolehnya sy akan gembira kan harraz

{baba}
12:48pm
k syg
abg de keje
jga diri yek syg
ayg kena kuat k


{mamy}
12:49pm
ok abg pun jaga diri

{baba}
12:49pm
go mamy go mamy


{mamy}
12:49pm
abg ingat sy&anak selalu ye

{baba}
12:49pm
syg ayg
love u
take care


{mamy}
12:49pm
love u

{baba}
12:49pm
bye
copy paste dari fesbuk :P
"abg sepanjang 3 tahun kita kawin tak pernah awk bagi sy menangis..tp kali ni sy betul2 sedih dan senang airmata ni nak keluar bila fikir2 lamanya awk tinggalkan kami dua beranak :'(

..kita bukanlah pasangan romantik tp yg tak romantik itulah yg sy suka.. :)



8 comments:

syariza09 said...

so touching
igt pesanan baba
go mamy go mamy go!

mamyharraz said...

tq syariza :'(

Ogy said...

off topik sat....tlg buat tag kat blog gee ya kalo rajin..heheeh tak rajin takpe

mamyharraz said...

ok.boleh saja :)sentiasa rajin.

Myrilicious said...

mommy ..riri baca pun touching tau.. senyum sorng2

mamyharraz said...

cik riri ~yg menaip pun touching sambil nangis hukkk

Softtouch [Hanim] said...

sgt sedih mamy....nangis saya tau...mamy kene kuat ok...nasib ada mak n ayah yg duk dekat...xpe..harraz ade...jgn sedih2 ok..

mamyharraz said...

hanim ~ :'( terima kasih