Tuesday, August 6, 2013

Salam Aidil Fitri 2013

Di Kesempatan ini mamyharraz.blogspot mengucapkan Selamat menyambut hari Raya Aidilftri , Maaf Zahir dan Batin.

Jika ada kekurangan dan terguris hati sepanjang penulisan saya harap dimaafkan.Sesungguhnya blog ini hanya tempat santai-an saya melepaskan keinginan menaip dan berkongsi cerita..tak lebih dari itu..dengan maksud yg tepat , blog ini bukan tempat saya melepaskan geram atau menyindir sesiapa.

Untuk kawan-kawan blog,terima kasih sudi menjadi pengomen yang baik semasa penulisan saya :)
kot korang buat open house nanti jemputlah iols keh ;)

Tahun ni giliran beraya my side oleh itu moh kitew balik ke kampung Gelok , lenggong Perak nunnnn~
Dah berkahwin ni sistem giliran memang di praktikkan..walau family in-law iols non muslim,tak sambut raya tetap laki iols mahu giliran.. ok laa ok laaa bukan susah pun kan? ikutkan saja..tahun ni aku punya giliran tahun depan ko pulakkkk gittew ~ settle masalah.

Aku ni mudah jer bawaklah kemana-mana In Sya Allah happy ajer ;)

Ni aku tengah tgg laki angkat barang bawak masuk kete..sempat lagi apdet sepatah dua kata kat blog ;P biarlah dia yg fikir nak susun camana barang tu..
penat kehhhh aku mengerah tenaga nak fikir packing baju apa nak dibawak ,spender byk mana ,tuala,selimut,ohhhh!my mak pesan bwk iron! ok jap aku nak g amik simpan dlm beg! fuhh nasib aku ingat!!
tengokkkk tu jenuh aku kemas cukup punya baikkkk ada je brg ter missed! haihhh..

Kalau boleh semua nak di angkut!elok bwak bas bukan kereta -____________-

Ehh melalut pulak..
oklah korang,Selamat menyambut hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.
:)


happy read ;)

5 comments:

Lee said...

Hi Mamy Harraz,
Saya mengambil peluang ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua rakan saya di Malaysia dan di mana jua anda bearada. Selamat sejahtera kepada anda sekeluarga.
Semadikan satu lagu dalam hati mu dan semoga sentiasa ceria.
Teman mu dari Canada.
Lee.

Nong Andy said...

Selamat hari raya yati... ewah.. raya sakan nampak.

Fieza79 said...

Slmt hri rya yati....lma xmnjngah sni..

Asal nk blk kg msti lau blh sume brg bju nk di angkut...bmbng xckup bju nk pki nti..hihi

Suria Amanda said...

Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin dear....

ellynadyra said...

kalau boleh satu umah nak angkut kan hehhehehehehe