Wednesday, March 19, 2014

UMRAH AYAH DAN MAK

Alhamdulillah hasrat mak dan ayah nak menjadi tetamu Allah tercapai dengan izinNya.Syukur Alhamdulillah.
16 March berangkat ke Makkah Mukararahmah.

flite ke mekah adalah subuh jam 3.20am.

org doakan semoga mak dan ayah mendapat Umrah makbullah dari Allah s.w.t.
org juga berdoa semoga satu hari nnt kita dpt tunaikan ibadah umrah sama-sama insyaAllah.

'org' - tu merujuk kpd aku hehe

 Seronok hati tgk mak ayah gembira ...mak,ayah..kita lalui masa tua bersama ya :")
ayah iols yg comel..sebelum ni kemain pesan dgn aku jgn coba2 masukkan gambar dia dlm fesbuk :P
tp aku lupeee... snap jer tangan laju jer apdet sana sini habis acaner niiii heehe

 bergambar mcm tak sudi pokcik ni tp takpelah kita letak gak gambar dia sbb ini jer yg ada hehe

anak bujang aku puas melompat masa siang terus terbongkang tido..esok pagi bangun menangis sbb tak kejut dia nak ucap selamat jln kt atok nenek..adoii mami baba takmo amik risiko kejut awk tido..kang mengamuk susah oiii nak pujuk..takpelah nakkk nnt atok nenek balik kita g amik kt klia yer ;)


kiri dan kanan adik mak.
sama-sama bersengkang mata hantar mak ayah ke klia :)


cikngah dan suami :)
ayah mak dan tiga orang anak mereka - along angah dan abang :)
jarang dapat bergambar lengkap camni.

#ilovemyfamily

Sekarang ni jd rutin harian - call mak ayah kt mekah ;)
Kos panggilan ke mekah murah jer - seminit lebih kurang rm1.80 aku guna umobile - ayah mak guna simkad yg jual kt mekah ..kalau guna maxis lg murah kot..

Alhamdulillah mak ayah baik-baik saja di Mekah..dapat dengar suara gembira ayah mak bila aku call diorg.
tak sabar menanti kepulangan mak ayah minggu depan.

semoga kedua orang tuaku sentiasa dibawah perlindunganNya.amen.


happy read ;)

3 comments:

:: idzwa :: said...

amin :)

norhidana miswan said...

moga mak n ayah yati selamat n dpt jalankan ibadah ngn sempurna, nmpak lainlah yati pakai tudung gitu, makin berseri2

elly nadyra said...

semoga mereka diberikan kesihatan dan kemudahan di sana hinggalah pulang kesini
amin!