Saturday, August 28, 2010

soping raya :)

Tak suka updated guna lappy nih!dari smlm dok insert gambar tak jadik2!! tensi ai nokssss :P
lappy nih buat ai tertekan jiwa ~~takpun lappy ok..mamy je tak reti guna tu yg tensi tensi tensiiii..


nak citer... semalam g soping baju raya dgn mak n harraz..ptg mak dah ok sikit..tu yg try bwk mak jln2...supaya tak moh bg mak fikir sakit tu.Alhamdulillah mak ok.prepare utk anak 90% dah siap!~~legaaaaa pffff....cuma baju melayu je tak beli lagi..yg lain2 semua dah lengkap :)
kt kedai baju nih dekat 20 helai mamy borong!!
termasuk baju mak n family labuan :)
utk diri sendiri lebih 5 lai hohoho puas hatiku!!
total2 baju baru ai dah banyak wooo :P
kate nak naik kapal tebang..pastu jln jauh pulak tu kannn~~huhu
baju baru kena lah banyak :P
lokasi dirahsiakan :P hanya tertentu saje tauuuuuu
wahhh glamer nnt tau lawa lawa pilihan ai hoho..
Dah puas beli utk diri sendiri masuk giant mall pulak :)
model terpaksa tu bersama2 kasut dan sandal raya buatan bata.
selesa murah cantik oklah kann...takpayah lah adidas ke clarks ker..awk tecit lagi :P
sampai2 sini semua tempat mkn full table.
yelah semua dah cop cepat2 utk berbuka.
maka nya kami round2 lah beli apa yg patut baru makan..
chicken rice shop.pilihan bersama..
tengah2 mkn tangan mak sakit balik...panik wooo..terus potong selera :(
Ya Allah sembuhkan mak dan lindunginya.amin.
jadi lepas mkn laju2 terus balik..
suka sgt tofu nih...lembut.gebu..jer.

***lagi 5 hari kami nak balik sabah..tp kesihatan mak belum pulih sepenuhnya :( sgt susah hati....moga sebelum kami fly mak sihat.....



2 comments:

~~Ciklinn~~ said...

banyakknyerrr memborong cik kak oii.... ni tiap2 hari raya berbaju baru nie.. hahhahahha.... mesti happy family kat kg dapat baju baru...

mamyharraz said...

ciklinn :tulah over kalah budak.haha raya pertama kedua ketiga..seterusnya berbaju baruuuuuu