Thursday, April 18, 2013

haii

Lamaaaaa tak jengah sini..tp tak bermakna ai lupakan blog ;)
Sejak kebelakangan ni asal tercongok depan pc nak apdet kang ada jeeee halangan..elok je aku menaip belum sempat nak save ada jeeeeee halangan utk aku publish abis acaner? at lastttt pc rosak! so nice T___T

Pastu..elok suami balik KL habis di konkernya semua pc,laptop habis acaner aku nak berblogging!
ok
ok
sekarang masalah dah pun selesai..pc dah elok,line internet pun cun maka mehlah kita apdet entry ;)

Ohhh sekarang aku dah tak 24jam mengadap pc mcm dulu-dulu sbb tu aktiviti meng update tersekatlaaa sikit.kalau hok laman sosial lain aku aktif jer manjang...contoh kat FB , IG haaaa situ mmg tempat aku lepak-lepak gittew ;) tp tidak sesekali aku melupakan mu wahai blog..walaupun timbulnya fb , ig , keeking tu semuaaaa~
ohhh rindu pulak nak mengadap pc 24jam mcm dulu2 :P

Apapun keadaan aku happy jer dgn keadaan skrg ni..Alhamdulillah semua baik-baik saja..tiada yg kurang malah bertambah sempurna,Syukur.


Kfc dah buat menu baru pulak skrg ni kan?! haih sesuka hati jer me don't like..hok ni bukan aku yg beli tp suami tapaukan..kalau aku memang tak beli laaaa sebab tau mmg tak menepati piawaian tekak ;P
Tak paham kenapa nak ubah resepi asal ! dan tak paham kenapa kena tambah duit pulak tu !
Dannnnnnn paling aku tak paham camana aku boleh habiskan ayam kfc ni habis licin! EH?? tihehehe
kompelennn je tau kan ...cubalah terima hakikat menerima yang baru dgn lebih terbuka.

:)

okayyy tadi lepas subuh suami dah bertolak balik PD ,semoga Allah melindungi perjalanan dia.amin.
skrg aku nak hantar ank pulak g school.

sampai ketemuk lagi.

dada didi dudu

happy read ;)

14 comments:

Izwa Kamaruddin said...

uhhh tak try lagi nie!

syariza09 said...

ramai yg komplen menu baru ni x sedap, rasa ntah apa2 kan..igtkn mamy dh x mo berblog, sib baik mamy masih sygkan blog kan. sy nk follow mamy kt laman sosial yg lain2 tu, x dpt la. ai lom advance lg huhuhu

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

waaa dah hapdet....lama kiter tunggu...
tak pernah try lagi..ala mesti takbest ai suka yang spicy tu...spicy dah takder...

mamyharraz said...

mrseady: try tauu hehe

syariza: mana boleh tinggalkan blog ni sya..sayangg..hehe takpe nnt kalau dah sign-up yg baru kita follow sesama k :)

mamyharraz said...

lizz : samalah sy pun lebih suka spicy yg lama yg ni tak suka..nyampah.

MulutPayau said...

Akak pun tak try lagi ni...


NM02 said...

aku tak tyr lagi noks. makanan ada bijan ni aku kureng skit. tapi mcm nak cuba...

Rasp said...

windddduuuuuuu oooo kat u sis...

i pun lum try resepi baru ni..
tak 'terseru' utk nak try...

ellynadyra said...

lom try lagi sebab takut tak sedap la....kihkihkih
cik abang dh balik pd ye...cian dia, sabar la tunggu cik abang balik semula....tak sabar, apa lagi kezaaaa la ke pd!

:: CIKVIVA :: said...

sedap tak? dah lame tak pg kfc..mesti lepas makan ni buleh buat Gwiyomi..hehe

Bazilah (^0^) said...

dah lamaaaaaaaaaaaaaa tak dtg cni. Apa khabar kak? Bazi xdpt nk ngadap blog sgt dah skrg, melayan si kecik huhu

norhidana said...

ingtkan dh majuk takmo berblogger lg... akak tak cube lg la ayam kfc tu mcm tak best je... rasanyer bt masa nih nk amik ayam yg ori je lah

rostina76 said...

salam mamyharraz.
patut lama tak dgr citer....btw nampak pun kurang menarik KFC tu, patut tak sedap (eh, kros blm try gak. nanti dah try tersuka plak harus tarik balik kata2 ni).hehe

-Sara- said...

ehehehe..sweetlah akak ni..dah lama xupdate tp menten dgn gmbr makanan..hihihikk!