Monday, May 13, 2013

Floral Cafe Ampang

Minggu lepas lepas g Lot!0 beli kasut Harraz , cikngah ajak minum-minum..perut kenyang jadi sajalah nak duduk sambil borak kosong..maka , ke Floral Cafe lah kami berdua.

Lokasinya kt dalam Amwalk Ampang.Senang je kot nak cari..sbb tepi jalan jew.

Floral Cafe ni masakan melayu..bab desert sira pisang mmg terbaik..sebab tu selang je sehari kami repet datang bawak mak pulak makan kt sini..


Petang tu kami bertiga pick-up cikngah kt ofis..terus terjah floral cafe nih.

Tak order makan berat..cuma menikmati desert .

Cozy lah sgt tempat nih..romantik ..siap ada juntai-juntai berlampu ;)

Harga makanan kt sini mampu milik..


Time kami minum kt sini , KL tgh kemuncak jem .. sebab tu peacefull jer takde ramai org hehe..

Anak aku tuh pandang mknanan mcmlah dia makan..eksyen jer lebih..last2 dia makan kentang goreng je..

Hot Latte my fevet for ever :D

Sira pisang with aiscream - rasa memang marveles.RM7
Tapi yg pelik kali pertama datang makan topping ada caremel dgn badam..tp yang hok ni mana pegi badam?mana pegi caramel?

Apapun nanti kita bawa atok , baba , pakngah dan acu pulak ;)


happy read ;)

25 comments:

Rin Maira said...

masuk dlm wishlist...tempat makan yg perlu diterjah!

Fiza Rahman said...

Sedapnya.

:: Mrs.Eady :: said...

sedap nyerrr!!!!

lieyalatif said...

Susah nak cari tempat yg sedap mskn melayunye kak....tempat pun cantik kan....suke tgk deco2 die...romantik oun yek...

Alahai terliur tgk menu tuh kak oiii...kecur!

Rasp said...

suka kalo deko restoran cantik & romantik camni....
makan pun leh feel feel gitu hehehehehehee *gatai*

stok caramel & almond habis kot masa tu kahkahkahkah...
tapi tetap nampak menyelerakan tu sis...

♥cikmOt♥ said...

hehehe, tempat kita sambut besday aaron ajis bulan dua itu hari...ihikss

norhidana miswan said...

dia punya deco ala mcm time majlis kawin je kan... romantik2 gitu... i like lah

ieda immi said...

cantiknyee deco tmpt nie ..
ala2 rumah lak
lampu neon yg cantik ;)

aduhaii sedapnyeee sira pisang macam tuu kan ;)

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Kakzakie said...

Agak-agak sira pisang tu kita boleh buat sendiri tak... sedap aje kakak tengok..

syariza09 said...

cantik tempat tu, nampak romantik jerr

kali ke3 mamy gi sana nanti, mesti caramel & badam dh ada

KY said...

harga dan tempat sangat sesuai...bilalah KY nak merasa makan kat tempat gitu heee

atuk said...

Assalamualaikum Mamy

menarik tempatnya

wahida said...

badam ngan caramel dah habis la tu...kehkeh...

cantik ah tempat ni, boleh masuk dlm jjcm aku ni..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

kemain lawo cafe ni...
Sira pisang tu kemain sedap...

Cho Zila said...

Nampak menarik.. tempat cun dan harga mampu milik... tapi kalau suami ni ampang tu payahler di anak pergi.....

Daddy Ziyyad said...

lawanya interior dia...dating best ni..hihihih..sira pisang ni ala ala pengat pisang?

elly nadyra said...

Cantik ambiance dia. Sira pisang nampak sodap.

Nai @ TPJ said...

Ngeri sungguh makanan itiew... Hehehe. Atot.. Sebab suka...

Hazmin said...

Cantik jugak suasana kedai ni.. Kira tak sesak la ni kan kak.. Sira pisang tu memang nampak menarik la

NEKCIK said...

waaa jalan jalan makan makan...bahagia kan

Wak Gelas™ said...

sodappnyerr..,ehHee

iietamalek said...

mcm menarik jer.

dessert nyer terbaik.

baby comel said...

wah bestnya makan2