Sunday, November 3, 2013

laddu

Deepavali je aku terbayang laddu selain muruku ;)


Sedapppp gilss!! laddu nih.. lemak manis jgn cakaplah kan? mmg win dihatiku ..stok potong kaki dia punya manis!! ada aku kesah..haha selamber je aku nikmati sambil pejam mata ;P sedap sgttt.
puas hati dpt mkn yg dijamin halal dan bersih .In sya Allah :)

Berlambak ajer laddu ni kalau nak..bersepah kot ada jual..tp tu lah nak dpt yg sedapppp gils mmg payah hihi

happy read ;)

11 comments:

Nida Husna said...

tak penah makan laddu. selalu tgk dalam cite hindustan je huhu

Daddy Ziyyad said...

Selalu dengar,tak pernah makan...
Kat kedai mamak ada jual ke laddu ni?:)

NEKCIK said...

waa mammy..buat bersaba...ni semua stok potong kaki..tapi muda lagi ..ok lah...yang seangkatan ngan nekcik ni..baik lah jejauh bawak diri...

mamyharraz said...

nida; sbb terpengaruh citer hindustanlah teringin makan hehe

daddyziyyad: ada kot..sy pun tak pasti..tp kt masjid india ada ajer hehe

nekcik: sy ni pun kalau mkn tak beringat mau kaki kena potong nnt huhu serams tp sedap hehe

Rasp said...

ehhh rasa cam dah post komen...
hurmmm....

i pernah try...
tapi ya amponnn tak termakan sbb tahap kemanisan dia tu...
i memang kureng skit manis2 ni sis....

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Tak pernah makan laddu ni..msnis tahap potong kaki yg tak thn tu..hehe...

syariza09 said...

x nah mkn lagi, tp pernah la tgk kuih ni

Mimy Hamid said...

apa rasa eh..heheh

elly nadyra said...

tak pernah terasa nak try laddu, org kata manis gila tahap potong kaki, ada ke yang kurang manis?

nur hafizah jamalludin said...

Dulu penah makan...masa tu raya puasa...kawan ayah bg satu balang kecik...sye sorang yg habiskn...die balut kai tisu putih...besar bola golf..warna putih gebu...sedap sngat2...dlam tu mcm ada kacang..smpai skrang teringat lg ladoo tu...kawan ayah tu pn dah xda dah bg ladoo lg time raya...ni dah terliur pulakk...mane nk cari ekk kt melaka ni...ladoo ada yg xhalal ke??

adnanseman said...

Mana nak dpt laddu halal