Thursday, January 24, 2013

aku hanya semut merah

One Utama Shopping Centre tempat outing paling best .. bab hazab mencari parking pun memang bestttt!! kalau tak kuat iman mau bergaduh laki bini disebabkan mencari parking! eh? sbb parking pun boleh bergaduh kew..huhu boleh je kalau anda kaki gaduh hewhewhew ;)

OK
OK

Kali ni keluar berdua dgn my sibling jadi adengan gaduh dgn laki mmg tak wujud pada hari ittew ;)

Harraz aku  tak bawak yg ada cuma aku+cikngah dan baby hehe

Satu-satunya adik perempuan sayer ;) lamaaaa kot tak hang out berdua .. cikngah berbadan dua skrg ni.. untungnya cikngah tak mabuk mcm aku mengandungkan Harraz dulu ~ hoihhh aku kalau mengandung mmg tak nampak bumi! mabuk melampau..sampai apapun tak boleh huhu.. nasib badannn..

Time kami keluar perut masih kenyang..jadi kita kopi-kopi sahaja ~

Ke Starbuck kittew ~ upload pic ni..pastu kena tegur dgn kwn supaya jgn dtg mkn kesini lagi...ya paham apa maksud dia..aku paham sgt sgt dan sgt...tp sebagai manusia biasa yg biasa-biasa ni kami hanya enjoy the coffee time tak lebih dari itu.. tapi dalam jauh disudut hati aku memahami situasi yg terjadi..maksud yg lebih tepat korang fikirlah sendiri -___- "

Let's sambung citer ;

Masuk daiso saja beli sarung tangan tempat kt telinga tu prepare konon nak bawak g ke Hong Kong nextweek ^____^ kalau kt sana  tak sejuk benda alah ni semua kita pakai kt camaron pulaks ya cikngah hehe..
Uniqlo - masuk sini rambang mata !! itu nak ini nak cer tengok ko punya dompet sikit mami T___T
nasib baik cikngah baik hati belanja aku baju wehooo tq cikngah :)


Prosperity in the tekak already huhu..ni pun satu.. dtg dahlah bermusim takkan aku nak tengok begitu sahaja kann..ni dah pun selamat masuk perut =P
sebagai pecinta makanan aku tau hanya makan dan enjoy my time .. isu yg lebih2 mmg aku tak masuk campur..tp tak bermakna aku butakan mata pekakkan telinga .. hanya mampu doa dan berdoa semoga keadaan tegang jadi aman dan tenteram :D

aku hanya semut merah~

Salam Maulidur Rasul utk semua :)

Peace :D
happy read ;)

15 comments:

Nai @ TPJ said...

Peace, dear..! Heheh. Semut merah ke? Akak ko ni haaa semut pelangi...! Uniqlo tu akak x reti nak shopping hape, teruk tak? Best nye nak gi HK ye? Nak ikut... Eh, next week free tak? Kata nak suh melanja teh tarik? ^_^

Nong Andy said...

ah ya.. betul lah.. org tu tak lama lagi nak gi cuti-cuti di hongkong.. amboi.. jelas mokcik heheheheheheh!

kemain enjoy sakan ko yer Yati :)

Dr K said...

Salam Maulidur Rasul buat Mammyharraz sekeluarga...Saya punya pendekatan berbeza...saya tak boikot pun mekdi ke, starbak ke..tetap gi sana makan makan..hihihih..Sebab cara saya tunjukkan sokongan adalah berbeza..dan kena bezakan Yahudi in general VS yahudi rejim zionis...:)

Izwa Kamaruddin said...

setuju dgn daddy ziyyad :)

Nieyla Nadia said...

sedap nyer....:)

♥cikmOt♥ said...

ehem ehem...bila nak p hongkong ni...

kita hanya mampu berangan jelah...

Unknown said...

mamy have fun kat hong kong!!! selamat berjalan ok missed u hug n kisses!!

munna said...

tak kisahlag semua tu... yg ptg bab2 nak gi cuti disneyland tu syoknya......

akumann2803 said...

Wah bestnya mummy....nak ikut....hehe. .
Salam perkenalan

-Sara- said...

dah lame tak ke OU..hihi

Unknown said...

Aku pun sama, mkn aje, sbb byk cara len kan utk tunjukkan sokongan!
Wah nk pi hk, bestnya!

norhidana said...

bestnyer outing berdua2an... lama tak lyn mekdi ngn stabak... membe dh ada yg hint2 ajak gi lyn prosperity tp lum kesempatan lg

yeee mmg sgt paham bab yg menegur tuh, tp nyer kadang cara kite lain... tp nyer pyh kalu ada yg lebih fanatik nih

Unknown said...

mmg hazab kalo pi shopping kompleks besau2 ni hari minggu...kena pi cepat..kul 10 dia buka tu dh terpacak kt luar...br dpt parking..hehe

syiok aa mamy nk pi obersea


eh...kalo nai@TPJ nk banjer teh tarik...ai nk ikotttt....... ;P

Anonymous said...

just enjoy yr food ye !

syariza09 said...

hihihi...mcm nama lagu jer, dangdut gitewwww

sronok tau leh enjoy ngan apa yg mamy suka. eh eh gi hong kong next week yer, tak lama dh tu, mesti mlm2 mimpi HK :)