Sunday, January 20, 2013

Hari gembira

Hari gembira ialah makan ;)
Bila makan automatik jadi gembira :D

Kemana lagi kalau tak ke sushi king nunnnnn pergi pulak dgn cik dada yg  dirindui ni mmglah happening :)

Sejak akhir-akhir ni semua busy dengan kehidupan masing-masing..nak dapat berkumpul mmglah payah..kebetulan hari tu dada dtg rmh aku wahhhh happy sangat tauuuu terus kidnap dia bawak g Jusco Kepong ajak makan sushi king.. kesempatan sgt tauuu mami niiii hehe..seronok dapat berbual dan luang masa dgn awk cik dada :)

Tak sabar nantikan holiday kita bersama-sama Februari ni :D
 
 Ambik menu set .. vavava sangat mabelessss dalam set tu ada nasi + tempura sayuran dan seafood +soup+yakult dan desert yg super yummy! semua sekalik RM16 oklah harga set ni mampu dimiliki .. yg nishoku raw salmon tu sepiring RM5 vavava yg ni mmg feveret aku dulu kini dan selamanya! dappnya :D

Nak ke sushi ni bukan selalu kalau tak berteman..maklumlah semua dlm family tak makan benda alah nih..suami lagi lah..tp takat nak temankan aku tu dia tak kisah..tp tak bestlah kan..aku makan pun tercekik je nnt .. yerrr aku paham org menunggu ni lain emo nya huhuuu tp ai tak kisah..paham jer..pepandailah cari alternatif lain kalau nak mkn.. tak pun payah sgt aku g sorang2 jer jamah sushi nih hewhew


Okey...jom luang masa dgn bukan penggemar sushi pulak ;)

Ke Paparich Kepong ~



Dua beranak ni suka makan sini..roti bakar kegemaran harraz..baba dia kalau dah tau ank suka selalulah bawak anak manja dia tu ke sini..lagi pulak dekat dgn Mr D.I.Y tuuu sukalah harraz huhu boleh pow mainan...harga mainan kt sini murah2 je jd oklah kalau kena pow dgn ank sendiri hihii..

Ni semua citer hujung minggu lepas..minggu ni punya citer tadi aku baru balik dari one utama dgn cikngah ..beli sikit barang nak bawak bercuti on Februari nih...wahhh terus berbunga hati bila kenangkan tak lama dah nak masuk bulan Februari :)

Semoga hari-hari gembira terus mewarnai hidup aku dan kawan-kawan semua.
namun,jika ada hari berduka utk dilalui, semoga kita sentiasa tabah mengharunginya.

:)


happy read ;)

21 comments:

Nai @ TPJ said...

Waaaaaaah.....! Makan2 yg membahagiakan.. Pahtu nok cuti pulok...! Blisss... ^_^ Nai suka Paparich Mamapoor tu...

norhidana said...

waaaaaaaa bestnyer, akak ni nama je suke sushi tp takde geng yg nk pg mkn sushi kt sushi king tuh... jd nyer lyn kt jusco tu jelah... jd lah kan

inazamri said...

dah berkurun rasanya akak tak gi mkn kat paparich.teringinnye

Unknown said...

sushi??????????? yg biasa2 reti la aku makan, yang pelik2 tak reti2 lagi ko sampai skang....tah la nape! mau terkulat2 aku makan kalau dpt sushi yang pelik2 sket hehehehehhehehe

lieyalatif said...

KAK!! kite senasib kak hahahaah....lieya hantu sushi...husben plak tak....tapi sejak2 dah teman2 kan lieya ni die pun dah reti makan sikit2 heeheheh tapi tetap seronok pergi ngan kawan2 opis sebab opismate lieya hantu sushi....lain feel makan dgn penggemar sushi ni kan heheheeh.....

kak, kite terliur tgk nishoku akak tuuuu....salmonnnnnnnnn...salmonnnnnn....

Nieyla Nadia said...

Suke gak masuk kedai D.I.Y tuh...

Izwa Kamaruddin said...

err..tak pernah mkn!

Unknown said...

saya pun peminat tegar sushi!!! hihihi..

salam kenal...ila follow sini #379

kurus said...

sedapp tuu .. makan ngan mamber yg memang kaki sushi lagi best ! ;)
akak jarang makan .. kalau ke care four ECM baru beli ;)

Unknown said...

mamy kalo post pic makanan...selalu buat ai terlioo tau...bahaya tol nehhh...heheee

-Sara- said...

hehehe kelakarlah akak ni, hari gembira sebab makan, kaki makan btol akk ni kan! hihi,,cik dada tu comellah :)

Rasp said...

ingatkan naper lah hari gembira...
hehehehe makan ghopanya...
samalah kita sis...
kira dpt makan memang hepi lah.....

bestnya nak berholiday....
mesti dok countdown dah nie...

Dr K said...

makan makan mmg event yg menggembirakan kan...:)

Oh, saya masih tak geti nak makan sushi...tekak tak boleh nak terima..:P

Unknown said...

weee seronok nye!!! nnt kita lepak sama2 okies

♥cikmOt♥ said...

bila agaknya kita nak dating sesama ni...
tapi tah orang sudi tah tidak...sobss

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

hari tu saya makan sushi sebab terliur tengok u makaan kali ni pun sama gak terasa cam nak makan sushi lagi...hehe

syariza09 said...

mamy ngan cik dada tu mmg napak serasi, seronok kan dpt mkn ngan geng yg sama2 suka peberet kiter

Nong Andy said...

hahahaha... aku tumpang gembira baca n3 ni yati :)

aku pung suka makanan japang ni.. tapi tulah mcm ko juga.. tak lalu tekak si dady makan makanan japang tu hehehe.. kalau nak gi makan kenalah aku pergi dgn kawan :)

Suria Amanda said...

best...makan..makan..dan makan...

munna said...

munna dgn en abg mmg suka shushi... skrg ni meya pun dah boleh join sama... cuma yasmin je blm terpengaruh lagi....

Anonymous said...

wah2 menu makan mesti sedap2 ye