Monday, February 4, 2013

Teaser Hong Kong Trip

Alhamdulillah dah pun selamat pulang dari Hong Kong.

Percutian singkat yg sangat fresh!

Happy!!

Terus tertanya-tanya di dalam hati bilaaaa lah agaknya nak boleh holiday mcm ni lagi ~

Nanti sayer share pengalaman di bumi Hong Kong . .. tp bukan hari ni ..pic semua berterabur..dah susun molek-molek baru best nak stori ;)

Selamat Datang bulan Februari :)



happy read ;)

27 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

amboiiii tak hajakkkk....

atuk said...

Assalamualaikum MH

saya baru berangan2....

tunggu N3 nya..

♥cikmOt♥ said...

huwaaa...p tak ajak pun...ada ole ole untuk saya tak...hehehe

lieyalatif said...

waaaaaaaaaaaaaaahhh akak dah pi yeak....baru balik ...mesti fresh pale otak kan...baru balik dari negara org yg sejuk2...

cepat kak update n citer details2...boleh lieya mengimbau mase lieya kat sane n rindu2 kat sane....ade rezeki mmg nak pegi lagi kan kak....tapi biar le land dlm disneyland tu bertambah2....heheheehehe....

darjeelingSketch said...

wah gi hong kong..

NM02 said...

pergghh... HK tuuuuuuu

cepat sikit noks... tak sabar dah nak jamu mata dengan gambar2 mu yang sudah semetinya terbaik belaka

Nai @ TPJ said...

Amboi... Sila jgn jeles ya, nai... ^_^

Fiza Rahman said...

Bestnya.

Fiza Rahman said...

Bestnya.

Nieyl said...

syok nyer...

Amanda Suria said...

seronoknya..ada belikan ole2? hehehehehe

inazamri said...

jelesnya.mesti best jln2 hong kong.tak sabar akak nak tengok pic2 kat hongkong tu

izzah said...

ke hong kong...bestnyer...baper abis smua?tiket n expenses smua?

syariza09 said...

dh blk yer, mesti xtiviti2 yg best mamy buat kt sana kan, x saba2 nk bc crita nanti

Daddy Ziyyad said...

ceritakan sekali tentang part "mencari halal food " ya..

:)

-Sara- said...

wah bestnyaaaaaaaaaa..kak, cepat update! hehe

Qhaifa Nur said...

baru balik dari HK...seronoknya
sure banyak cerita nih.....

GreenJade said...

wahhh x sabo nye tggu cerita holiday dia hehehe

dela said...

bestnya

norhidana miswan said...

seronoknyer.... harraz ikut ke tinggal?

NEKCIK said...

oh oh..ada orang pergi hiong kiong ye...mmg besst kat sana kan...tambah lagi cuaca sekarang ni..sejukk!!

Rin Maira said...

bab tangkap gambar tu best aje...tp bab nk edit..nk masuk lam blog..nk menulis tu lomah skit..hehee

Azian Elias said...

seronok tu..nekcik tu nak pegi lagi tu..jalan terus.

ieda immi said...

bestnyaaaaaaaaaaaa
x ajak akak huhuh ;)

x sabar nie .. ;))
patutlah lama adik x mai jeguk blog akak ;)

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

waa tak sabar nak tengok gambar kat saner....hehe tetibe eksited...

elly nadyra said...

bestnya tak sabar nak tgk pic...hari tu layan gambar si lieyalatif, kali ni nak layan gambar ko lak!

lieyalatif said...

kak oiii...cepat le update....nak bace ni cite hk...