Sunday, April 10, 2011

"Selamat pengantin baru angah" :)

As Salam :)

Alhamdulillah Syukur ke hadrat Allah Subhanallahhi Taala Majlis akad nikah adik perempuan mamy sudah pun berlangsung pd tarikh 9/3/2011.. Alhamdulillah apa yg dirancang berlalu dgn tenang :) Terima kasih Ya Allah kerana permudahkan segalanya {hanya Allah yg tahu betapa banyak dugaan yg kami perlu tempuh} syukur dengan adanya tolak ansur dari diri masing2 kami dpt lepasi masa2 sukar dan jadikan detik akad nikah angah & suami terpahat kenangan yg sgt sgt indah dan manis utk dikenang :)

Utk lebih jelas...mamy nak citer sikit utk elakkan salah faham keluarga terdekat dan kawan2 terdekat yg tak tahu majlis ni semalam ;) keluarga mamy bukan lupa...tp ikut rancangan asal memang angah hanya di akad nikah pd tarikh 9/4 yg dipilih ayah dan mak tanpa nak ada kan apa2 majlis besar..cuma sekadar doa selamat.. dgn alasan suami mamy ada balik bercuti jadi makayah naklah kami berkumpul semua pd hari bersejarah angah :) ..majlis besar sudah pun di plan awal pada bulan mei nnt..mei nnt suami mamy dah return back balik Lebanon.dia tak dptlah joint majlis tu nnt kan..jadi sementara semua ahli keluarga lengkap itu yg ayah mak nak angah bernikah cepat :) ~

Lepas tu nak ada rezeki angah & suami bincang2 kebetulan cu ani {adik bongsu ayah} nak adakan majlis doa selamat sempena masuk rumah baru di Kundang...maka,timbullah idea lepas je angah menikah terus dtg ke Kundang utk di sekalikan je majlis syukur sambut rmh baru dan majlis syukur angah dan suami diijab kabul :)

haaa begitulah citernya ;) jelas kan =P
 bernikah kt msjid sentul ;) sori nama masjid mamy lupa =P pic atas ni saja posing2 sementara tunggu semua siap sedia ;) anak mamy berlari sana sini ajak bergambar takmo T-T susahnya harraz haikal nak bergambar skrg..
 Masjid sentul ni bagusnya ruang akad nikah berasingan dgn ruang solat :)
 Adik beradik mak cuma Cu yg dtg :) terima kasih cu sudi dtg meriahkan majlis kami ~ cu yg riba anak comel dia :)
 anak cu :) kira dia ni sepupu mamy lah kan dan pangkat dia pada harraz mak sedaralah kann jadi,harraz panggil maklong zulaikha :) comel kan maklong harraz nih gewammmmm rasa nak gegetttt jer =P
 kanan makayah pengantin lelaki ~  tgh2 pengantin baru ~kiri makayah pengantin perempuan :)
 ini pengantin lama =P tp masih "hotttt" ngeh ngeh
 ini agak lengkap :) adik beradik belah ayah ramai yg dtg tp tak sempat nak bergambar masing2 kesana kesini jadi cekup je yg ada depan mata utk bergambar :)
 kawan2 angah yg mana depa ni kawan2 mamy jugak =P
angah dan mamy share kawan baik =P huhuuu yelah mamy kan kawin lewat..kawan2 sebaya mamy kebanyakkan dah kawin...mujur ada kwn2 angah sudi nak berkawan dgn mamy =P tak gitu cik riri dan cik dada ? tima kasih anda berdua memang besttttt! * pelok kuat2*
 anak sendiri takmo bergambar..dia lebih suka berlari sana sini dlm masjid T-T nasib haku tak kena sound sbb anak lasak sgt =P ~ mak sibuk bergambar anak terbiar T_T huhuuu
 Moga jodoh yg dibina kekal ke akhir hayat :)


Syukur segalanya berjalan lancar :) gembira sgt dpt berkumpul semua family bahagianya rasa .. dah berkumpul ramai2 ni mcm2 aktivitilah diplan ;) nnt mamy updated..
isnin ni mamy dah mula keje 2 minggu bercuti rasa mcm kejap je....nnt kt ofis sambil buat keje sambil updated citer yg berdozen ni k ;)

diakhiri dgn gambar ini ;
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
menu majlis sabtu lepas ;) kecur bila tgk balik gambar nih =P

ok tata ! ~

11 comments:

~izan~ said...

tahniah kat adik akak...cantik..tp lain ye muka akak adik beradik,Akak pun cantik dgn riben comel tu...

mmg kalau family belah izan pun mcm tu,bila dh kumpul lengkap2,baru la sedap sket nk buat kenduri kendara..kalau tak,terkenang org yg jauh kan...

yg penting,gmbr last skali..mantop sungguh lauk2 itu..ulam2..adehh kecur air liur huhu

Softtouch [Hanim] said...

selamat pengantin br utk adik akak, angah..cantik pengantin tu..mak long zulaikha tu pun comel sgt...

Ciklinn said...

tahniah utk angah... semoga jodoh terus berkekalan hingga ke akhir hayat...aminn

pstt.. i like ur style hijab..

eLYies said...

tahniah niza...dah jadi bini orang..akak doakan niza ngan suami kekal selamanya dah dikurniakan anak yang ramai..amin...

mamyharraz said...

izan~ tima kasih :) betul tu kalau semua lengkap baru best.

hanim~ tima kasih :) maklong harraz tu memang comelll sgt ;)

ciklinn~amin.moga jodoh kali ni berpanjangan :)

pstt..mamy lilit2 belasah je tu ;)

yies~ aminnnnn yarabbal alamminnnnn :)

IDAZS said...

selamat pengantin baru angah, cantiknya baju dia tu. :)

semoga kekal ke akhir hayat

syariza09 said...

banyak gak picas mamy ngan pengantin, kira orait la tu ,x mcm I ni nk snap pon x sempat2

x sempat la baba mkn nasi minyak pasni

mamyharraz said...

idazs~ t.kasih,nnt mamy sampaikan kt angah :)

syariza~ni pun asal ada flash kamera mamy tala muka sendirik T_T hehe

baba tak dpt joint majlis bersanding nnt :(

Mama Gee said...

cantiknyaaa angah.....

Riri Yoorin said...

sayang mamy pelok mamy kuat2 jugak

mamyharraz said...

mamagee~ angah tau mesti senyummm =P hehe

cikriri~ tq :)