Thursday, June 13, 2013

adik kecik dah ada nama

Nama saya Naqqiya Arissa.

baba dan mami dah bagi saya nama yg indah..jadi maklong pun cepat-cepat upload kat sini :)

Nenek jaga baby naqiyya dan mami nya..Rutin maklong pun dah berubah..ada je waktu mesti maklong nak luang masa dgn baby..walau abg harraz lasak ya ampun kita sama-sama bertabah jelah dik ya..lama2 nnt abg harraz ok lah kot kan..huhu

seronoknya ada baby kecik ni .. tgk kecomelan dia terus maklong pun berangan nak nak nak mihihihi tp buat masa sekarang maklong tumpang kasih pd baby naqiyya dulu ya sayang ;)
Ok sampai sini dulu..nnt ada masa maklong stori mory citer lagi k ;)
maklong mengejar masa ke busy -an
tapi yg peliknya busy apa pun tak tau lah maklong ni huhu..paklong balik maggi gak yg dia masak =P

k lah k lah nnt kita jumpa lagi
tata :)

happy read ;)

12 comments:

atty's said...

sedapnya nama baby..Naqqiya Arissa..

atuk said...

Assalamualaikum Mamy

moga Naqqiya Arissa menjadi anak yg solehah

Qhaifa Nur said...

indah namanya...comel juga

Daddy Ziyyad said...

Naqqiya Arissa yg cumilllll :)

NEKCIK said...

Tahniah Maklong....bertambah lahi ahli keluarga maklong..bertambah lah cerianya!! syukran

NEKCIK said...

Tahniah Maklong....bertambah lahi ahli keluarga maklong..bertambah lah cerianya!! syukran

:: Mrs.Eady :: said...

alaaaa comel nyer!!!!

Nai @ TPJ said...

Best nye ada si kecik.. Bleh la abg belajar jd big brader dulu.. Pasni daa terer...

Amanda Suria said...

comelnya dia....sedap nama jugak..

Mimy Hamid said...

sedapnya nama dia...nice name...sedap sgt....suka tang naqiyya tu...

Rin Maira said...

comel sgt2!

syariza09 said...

x per pasni naqiyya ada kawan la, mesti maklong berjangkit plak, dpt bb baru kikiki