Monday, June 17, 2013

drama

Sambil maklong jaga adik kecik sambil maklong layan drama nih.


Bergilir jaga adik dgn nenek..
Abg harraz school mcm biasa. .syukur rmh kami dekat jd nak ulang sana sini tak masaalah lah

Tajuk citer ni sanay wala nang wakas ;)
best.

10 comments:

Kesuma Angsana said...

laayn jelah yer !

syariza09 said...

citer flipina kan

Nai @ TPJ said...

Banyak kali betul ulang tayang drama ni, kan?

norhidana miswan said...

akak tak penah lyn n mmg tak suke nk lyn cite tuh heheheheh.... msti syok kan jaga bby tuh, asik nak cium je

Nong Andy said...

Yati...

Aku lak baru2 ni nangis tgk ending citer drama tajuk KARLOS

emosi la aku smpai nak tersedu sedan hahahaha

-Sara- said...

dah lama xlayan drama2 nih..huhu

elly nadyra said...

tak layan drama2 sebab tak sempat hahahahahhaha

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

suka gak nengok citer ni...Kristin Hermosa tu cantik giler...

Cho Zila said...

dulu akak tertunggu ceritatu.. alahai...

♥ Wina ♥ said...

dah habis dah pun cite ni ehehehee

best kannn?