Thursday, October 24, 2013

Kelim karipap

KakT dah pandai kelim karipap
LOLs
LOLs

Susah kotttt part nak kelim kuih karipap nih..makan tahun okeh aku nak praktis buat sampai menjadi ;)
bila dah menjadi kenalah blog kan kisah gembira ini kehkehkeh
Oklah ni kann..selama ni tau makan jew at last reti gak ko meng kelim kan kakT
Belajar dgn mak lew hehe nak duduk jauh baru hegeh-hegeh nak belajar itu ini..

Nanti kot kwn abg askar tu nak bertandang rmh kami bolehlah aku eksyen hidang kuih buatan sendiri ekeke

Yang sebenarnya mata aku ni tak mengantuk..biasalah ank dah lena ..mata aku pulak segar bugar..cer ank tgh aktif mata ni kemainnnnn nak pejammmm jer haihh kehairanan sungguh!


happy read ;)


10 comments:

norhidana said...

rajin ko bt karipap dik... walaupun nampak debab2 karipap n kelimnyer beso2... ttp comei je...
tahniah2 akhirnye reti mengelim sndiri

Izwa Kamaruddin said...

karipap tembam :D

Qhaifa Nur said...

tak pass nak kelim karipap lagi ha..ha..

Dr K said...

Memang susah kan nak kelim karipap..saya dah try,susah! haha

Mimy Hamid said...

nak tau tak mak kita pandai buat karipap buat niaga tp sayang kita tak follow mengelim..now baru rasa terkedek nak belajar sbb fayel suka karipap

Suria Amanda said...

SA kelim karipapm lagi macam hampeh..buruk giler..org inti letak la banyak..SA letak ciput jer...last2 tau diri sendiri x seni...letak je situ...adik yang pandai buat kuih ckp buat sakit mata dia jer tgok..hahahahhahaha....

Nong Andy said...

wah.. menjadi la yati...

aku selalu buat.. terburai keh..keh.. huduh

ida =) said...

Nampak sedap karipap Boolat! Len kali wat karipap ikea pulak =)

ellynadyra said...

wahhhh kemain, saya suka kelim karipap, best buat kerja kelim karipap ni tau

Cho Zila said...

ni buat teringat yang akak dah lama tak buat karipap sendiri.. alahai suami dah tanya banyak kalitu..