Sunday, November 28, 2010

2 kenduri

Segambut - Gelok Lenggong - Kuala Kangsar - Taiping - Kuala Kangsar - Segambut





Phewww fenat okeh tapi habuan nya memang gembira! ~ tujuan utama balik utk hadir kenduri kawin sedara belah ayah kt Taiping {kenduri taiping takde gambar} dan kebetulan kenalan lama keluarga kat Lenggong juga buat kenduri kawin dapatlah kami hadir :)

Mamy & ana

Rindunya kt keluarga ana ~lama tak jumpa..dulu depa berjiran dgn opah dan atok kt kampung gelok..pastu pindah..pastu rinduuuuu sgt2 kt deme semua..yelah kami membesar sama2 jadi mesra lah hubungan tu walau tak de talian darah..maklong,paklong..kak iza,ana,ros,umi,zila saya sayang anda semua :)



time merenjis umi dan suami... mcm biasalah kann ramai yg jadi foto grafer,maka snap je ikut dan =P

ni pun cukup bagus punya snap sebab bergelut dgn budak bobok tu!! huyoooo lasak okeh!..perantin p makan bersuap nenek & cucu tersadai depan pelamin =P
haihh geram je mamy enter2 sekalik gambar hilang! lohr gone ke mana itu gambar ya???
takpelah next entry mamy masukkan gambar2 yg gone tu.
..makan dah..bergambar pun dah goodie beg pun dah dapat..pastu mengamuk ler budak kecik ni ajak balik...cari2 atok, dia tgh bersembang dgn Lenggong & the gang..mana mau terus terusan balik kann..mesti nak gebang2 kejap =P
..dan nasib baik Harraz jumpa kawan :)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Bek bek in da house!!!
buli baik punya dek harraz anak bek nih ~fiuuuuu
elok2 dapat goodie beg 4 sekali masuk kete tgk2 ada 1 jer tinggal.
lagi 3 beg tu dia campak dlm kandang bek ni okeh! ~fiuuuuuu fiuuuuu =P






9 comments:

ieda said...

salam ziarah ..
musim org kawin nie .. pueh lah makan kenduri kan dikk :)

mamyharraz said...

ieda~t.kasih kak singgah sini :)
sana sini kenduri hujung minggu padatlah aktiviti :)

syariza09 said...

adoiii...klaka tul la harraz ni. mcm mana la dia blh campakkan goodies dlm kandang bek..agaknya nk bg beg mkn kot :D

mamyharraz said...

syariza~nasib baik bek tu dlm kandang =P kalau tak dah lama kelauttt =P hehe

Softtouch [Hanim] said...

wpun penat tp best kan berbaloi.....suka p kenduri kawin...kambing pun dpt goodie bag yer dr harraz....he he he

Ogy said...

mamy g tag join contest..kalo rajin buatlah ya...takde paksaan :)

mamyharraz said...

hanim~ tulah pandai2 je harraz bg goodie kt kambing tu haha

gee ~ tq :)

nurdea said...

musim cuti skola adalah musim org kawin...kn3????
ngeee.....

singgah..... :)

mamyharraz said...

nurdea~ya lah musim org kawin :P


t.kasih sudi singgah :) sukeee ~^_^~