Wednesday, November 3, 2010

Mee Kicap Kuala Kangsar :)

Kalau balik kampung tak singgah Kuala Kangsar adalah tak lengkap :P
..asalkan dpt bg salam kt anging Kuala pun jadi ler walau tak membeli apa2..
tp yg paling penting tentu2lah cari mknan yg best utk dinikmati
pilih saja mau laksa cendol abc semuaaaa lazat2 kt pekan Lembah :) kalau ke Lembah yg lain tak mkn pun tak per! yang mauuu cuma Mee Kicap ini!
sanggup redah hujan ribut mau kesini woo..
yelah kalau dari Lenggong nak ke Kuala ni amik masa dlm 1/2 jam jugak
lainlah kalau tumpang tidor rmh maknjang kt bukit chandan
lagi lah shukeeee kejap2 ke Bandar ~pheww mak layankan saja :P
adoyaii ni dugaan carik sendiri :P
dahlah haku posa..pastu buat entry mknan kegemaran~nak je ikut ayah balik Lenggong mlm ni huuuu..tp tak boleh sabtu keje lah pulak :(
ok meh nak citer cara mkn mee ni;
**
**
**
**
kuah dibawah ni curah sikit2 atas mee ituw dan makan!
owhhh sedappppp
**pagi semalam mamy susah hati sgt sebab tiba2 baba senyap tak bg khabar :(
pastu mamy borak2 dgn few wife anggota misi ermm sgt down..
padahal mamy tau sebenarnya baba dlm keadaan okey.
tp biasalah rasa risau telah mengatasi segalanya..
namun bimbang dan risau tu terus lenyap bila mlm td baba dah call mamy :)
syukur alhamdulillah...moga Allah sentiasa bagi kekuatan buatku utk tempuh hari2 mendatang.amin.amin yarabbal alamin.**


5 comments:

syariza09 said...

mee kicap ni sama ngan mee rebus ke.
Sib baik baba call mlm td kan, tenang smula hatikannn

Softtouch [Hanim] said...

mee kicap?xpernha tau pun ada kat lembah...ni kene tanya asben nie psl mee kicap...selalu laksa n cendol je sy mkn..

mamyharraz said...

syariza~ tak sama rasanya.sgt beza...yg pasti ada rasa kari+lemak2 gituu :)

syukur tenang hati mamy :)


hanim~femes mee kicap ni kt kuala.....nnt balik kuala cari tau..kt Lembah tepi sungai Perak :)

Matika Love 131020 said...

uuuuu sdap nya....fav ni...

muzam said...

waa sedapnye..
teman dok dkt ngn kuale gak tapi tak penah pulak dengo mee kicap ni sblum ni..
kat mane ye kedai nye?
bleh try blk kg nant :D