Sunday, November 14, 2010

Atok belanja makan :)

Sabtu adalah cuti..dan sabtu juga mamy demam :( ....khamis dah setat sakit tekak pedih2 rasa bengkak je tengkolok..telan fishermen gula2 tu ok kejap..pastu bengkak balik...last2 terus demam.

Hati ni dok berzikir jelah janganlah berjangkit kat Harraz hmmm virus tu tetap degil!mau jugak jangkit kat anakku itu :'( maka semalam harraz pun demam.....suhu badan dia naik...bg ubat ok...pastu habis kesan ubat naik balik suhu dia.....nak bagi budak kecik tu ubat sikit punya payah!ohhh semua budak memang mcmni ker? :'(


ada 2 citer...dan mulakan yg ini dulu ;p
biasalah atok harraz suka unplan...tetiba "jom" kami ni hanya menurut perintah saja..angah tak joint kami dahh dan acu pulak mesti tak mo kalau mkn seafood nih..maka yg follow atok hanya mamy&mak&harraz :)


kami semua kesini ;
v
v
v
v
v
v

kenapa tak ke jeram?..mamy lebih suka kt jeram dr kat sini
tp dah atok pilih aii followwww je lah ;p
mungkin nak ubah angin...~apa2lah janji ada yg nak belanja kann
haiii hati lebih suka kt jeram ;p
entry kami p jeram sebelum baba p lebanon belum mamy citer huuu
ok tu nntlah mamy citer..tu pun atok belanja :)
huuu atok memang suka belanja makan

sementara nak tunggu mknan masak,mamy bwk budak tecit ni jln2
alih2 dia mengamuk nak pegi kat kapal!wuwuwuwuw mengundang hangin!okeh ;P
kapal tu sebatu dari restoran ni..takkan nak menapak nak ke kapal tu..
bo layan!hahaha bengang je dia
good boy :)
bengang dgn mamy tp masuk pic terus senyummmm
ngeh ngeh memang anak mamy ;P
takde sana nak snapkan...snap sendiri jer
pilihan bersama adalah;
ikan siakap 3 rasa
sotong goreng tepung
kailan sos tiram
udang masak pedas
kerang bakar
ketam bercili
ketam sup ~utk harraz


harga?...agak mahal...dalam rm140.00
mahalkan?..kalau kt jeram 5 org mkn amik segala seafood tak penah
sampai rm150.00 keatas!
tp takpelah sebab dpt p I-City balik dr sini :)
t.kasih daun keladi lain kali belanja lagi ya ayah :)




6 comments:

Softtouch [Hanim] said...

bestnya mkn seafood...mcm2 ada...

mmg semua budak mcm tu mamy kalu mkn ubat...

syariza09 said...

adesss....tergoda tgk menu teww. ada saper2 nk belanja I tak...huhu

Cik Puan kasih8953 said...

salam ziarah,

Happy belated birthday & trima kasih kerna sudi mengunjung rumah kita :)

mamyharraz said...

hanim~ susah betul nak umpan budak kecik tu mkn ubat :(

syariza~ ni yg untung dok rmh mak ayah tumpang manja2an gituuu

cikpuan~ tq ya :)
dan tq juga atas kunjungan balas :)

Lovely Bella said...

waaaa.. beshnyer dpt mkn2 cenggitu... ermm.. akak jgn lupe mkn ubat ye!! moga cepat sembuh... bella singgah sini n komen2.. boleh yerk..

mamyharraz said...

Lovely Bella~ t.kasih sudi singgah gembira dpt tetamu baru :) rajin2 masuk rumah mamy yer :)