Wednesday, November 24, 2010

kumpul setem :)

mengumpul setem utk koleksi adalah kesukaan dari dulu :)
ni hobi budak2 selalunya kannn? takpelah mamy yg bukan budak sukaa hobi ni =P
tp budak skrg mana nak kumpul2 setem dahh..
banyak hobi lain skrg ni yg canggih2 bukan?
..takpelah ikut keserasian hobi masing2lah kann
dah banyak negara berjaya dikumpul
bila tengok setem2 lama ni tenanggg je..ermm susah nak bgtau feeling tu mcmmana
hanya yg suka setem je tahu mcmana 'feeling' tu =P huuuu~
sanggup tau susah payah nak dptkan setem2 nih
selalunya mamy ambik dr sampul surat Director dpt dr oversea =P
tp cara tu susah sikit sbb nak kena bersaing dgn org lain!
mamy nak ada jugak makhluk yg nakkkk!! ambiklahhh ~tak kosa aku nak berebut dgn ko!
ngeh ngeh angin okeh!
ada juga kawan mamy yg dok oversea baik hati bagi..
kak maria salah sorang kwn yg tau hobi mamy :)
dan bestnya kak maria dok merantau lain2 negara maka shukeeee ai tauu
tak dpt ole2 dr dia pun tak pe asalkan dia bg setem kt mamy =P
tp sejak2 dah jadi mamyharraz tak sempat nak cari2 setem dahh
maka ulang tengok jelah koleksi lama yg ada ni :)
sekurangnya ada juga hobi dan nnt bolehlah mamy tunjuk pada harraz haikal :)

6 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

rajin erk kumpul stem.. bunga kejap je minat, masa sekolah dulu.. pastu dh tak minat hahaahah

Softtouch [Hanim] said...

rajin akak kumpul stem.yp masa sek dulu byk jgklah kwn sy kumpul stem..

mamyharraz said...

LiErOse~ ni hobi dr zaman sekolah melarat sampai ke tua hahaha =P

hanim~ akk kumpul akk tgk hehe...org nak tgk akk tak bagi =P

syariza09 said...

sama ngan adik ler. dia pon suka sgt kumpul, dh kawen pun still lg wat hobi ni

budak2 skrg mana dah lalu nk tgk setem2 mcm ni kan

mamyharraz said...

syariza~ masing2 ada cara sendiri nak gembirakan hati..ini salah satu lah cara mamy :)

budak2 skrg mana nak benda2 kolot gini =P

Myrilicious said...

puitis sungguh mommy ini..