Wednesday, September 19, 2012

Dialog...

 Copy paste dari fesbuk .

Situasi 1

Mamy : 'harraz hari ni hari apa'?
Harraz : 'hari esok' ....
mamy : 'hah'!? =p huhuhuuu

mamy : 'harraz...pukul berapa skrg'?
Harraz: 'pukul tiga belas'

kuakaka lawak hehe sukati dia je nak jawab



 Situasi 2 

Baba tampar nyamuk pastu berdarah..harraz tanya : 'mamy kenapa nyamuk berdarah'?

baba jwbkan:'nyamuk suka mkn darah'

harraz: 'kenapa nyamuk tak mkn megi'?

mamy&baba: 'erkkkk'!
Hahahahaha



 org kadazan mana boleh cebek-cebek awk kena  KUAT!!..mana boleh nangis-nangis..tak boleh cepat mengalah..kena KUAT selalu! ;) okey sayangku..intan payungku..Harraz Haikal :)


happy read ;)

15 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

budak bijak! :)

Kesuma Angsana said...

he he suka ati die aje ye

kakcik said...

Jom Harraz, kita nyanyi lagu Anak Kampung, nak? :)

atty's said...

Budak2 memang selamba je jawapan dia kan..kadang leh jadik lawak..itu yg besh :)

fiza said...

Hehehe...soalan dan jawapan yang unexpected >_<.

lieyalatif said...

hahaahhah...comel jek harraz...bijak ni kak....mmg tak terjangka kan kak ayat keluar dari mulut budak2 nie...mmg lawak .....

hensem harraz berbaju tradisional kadazan...mcm pahlawan gitu..tapi slek plak sebab harraz mencebik ekeekekekeke

♥cikmOt♥ said...

hehehe, comel tul jawapan dia...

mamy saper ada darah kadazan ni, baba dia ke or mamy sendiri???

Bazilah (^0^) said...

budak2 skrg petah kan kak. cpt jer otak dorg pikir jwpn hehe

-Sara- said...

ehehe..comell! :)

mamyharraz said...

cikmot: baba dia.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kikiki...bijak2...banyak akalnya hehe

Nieyl said...

alalalala~nape tuh...x leh nangis2..kena KUAT..:)

Riri Yoorin said...

mamy..!!!! suka last punye conversation.. kenapa nyamuk tak makan maggi hahaha~

wahida said...

kehkeh...lawak la...tapi tu tandanya dia bijak tau...

hensem dia pakai baju kadazan tu...

syariza09 said...

nyamuk x der duit nk bli megi..hahaha