Tuesday, March 12, 2013

Ramekin

Jenuh kot aku mencari benda alah nih..merata kedai ckp habis stok! haihhh tensi mak!

Akhirnya ada rezeki bertemu kt bake with yen kat chow kit hehe hoyerr ;)


Harga RM3.50 per pcs.

Dapat lima ketol jer sbb tu jer yg ada..lepas ni bolehlah buat pai daging letak dalam ni wehOooooo :)


happy read ;)

14 comments:

♥cikmOt♥ said...

amboii...wat pai daging...ok, sila kongsi resepi ye...

munna said...

munna pun teringin nak ada benda ni... tapi kat sini mmg susah nak jumpa....suka kalau baked dlm tu ... cantik je

Nai @ TPJ said...

Akak x reti buat pai... Bekas tu comey gilos.. Bleh buat letak brooch kaaan? Ngeeee..

Daddy Ziyyad said...

letak gambar nanti pie dagingnya....haha

:: Mrs.Eady :: said...

lepas ni kene update entry pie pulak ler :)

Cho Zila said...

nak gak bendatu.... kena cari gak ler...

Mimy Hamid said...

nak cari Ramekin jugak

BUNDA a.k.a KN said...

lepas ni letak gambar pie daging tu..

mamyharraz said...

baheklah kalau menjadi pai daging sy tu cepat2 sy up entry ya keh ;P

kalau senyappppp jer maknanya pai daging ke laut dalam lah hasilnya ekeke

;)

Farah said...

nice!! boleh buat crème brûlée sekali :) hehe

x
farah

eika_jps said...

sedapnya nak buat pai daging....terus rasa teringin...apa pn salam perkenalan..nanti bleh la share resepi pai tu yer....singgah2 la blog eika plak...takdalh menarik tp sekadar berkongsi citer

http://atikarafina.blogspot.com/

Nong Andy said...

gulp..!

terbayang pai daging yg bakal ko bakar...

Lisa Sheila said...

sedapnya kalau dapat rasa pai daging tu kak ...hehe...neway, lisa dah follow akak...jemput singgah dan follow lisa jika suka ...:)

lisasheila.blogspot.com

elly nadyra said...

Amboi! Semangat!