Monday, November 8, 2010

Selamat datang 29 :)

Alhamdulillah Syukur Ya Rahman Ya Rahim Kau Hadirkan diri ini ke dunia ini bersama-sama sebuah keluarga yg lengkap :) ~ "mak terima kasih susah payahmu melahirkanku kedunia ini"
mana mungkin akan lupakan tarikh 9/11.



... setiap kali tarikh ni muncul..bukan hadiah hebat yg berlegar2 dlm fikiran ini mahukan...percayalah!...yg ada dlm fikiran ku cuma "Pengorbanan mak melahirkan diri ini dan bersyukur nikmat yg Allah berikan utk ku nikmati utk hari ini"ALHAMDULILLAH.


Diri ini banyak kekurangan..selalu alpa..namun sedaya upaya mahu perbaiki kelemahan yg ada dan segera muhasabah diri ini..Syukur bila mata ni terbangun dari tidur * ada rasa nafas BAHAGIA* yg terpancar dlm segenap ruangan hidupku..tiada lagi KECEWA! Terima Kasih ALLAH ...Terima Kasih ALLAH ...


Kadang diri ini terleka dgn kasih yg dicurahkan dan lalai seketika~hati manusia biasalah tak pernah puas~*kata2 ini utk diri sendiri*..


~bertuahnya diri ada suami yg sentiasa hargai dan sayangkan diri ini~sedangkan masih ada yg mencari2 kasih suami dan diri ini?~tak perlu mencari dan minta...kerana suami rela hati curah kan dan hargai sebaiknya diri yg serba kekurangan ini :'( ohhhh Terima Kasih Allah temukanku dgn suamiku..Syukur.


Ada mak ayah dan adik2 yg sentiasa menyokong dan sayang diri ini tanpa berbelah bahagi ~Alhamdulillah diri ini sgt bahagia berada disamping kalian semua :)


Dan ada harta yg tak ternilai selain 'dia' anakku Harraz Haikal!..hadirnya dia kedunia ini jadikan diri ini lebih menghargai kehidupan yg ada..SYUKUR Ya ALLAH....



..bila tersedar betapa ruginya kalau tidak dari sekarang menghargai curahan itu bila lagi?? ohhh sesungguhnya diri ini memang tak boleh hidup tanpa kasih dan sayang..terima kasih kepada semua yg hargai diri ini..terima kasih TEMAN2 dan SAHABAT kerana jadikan diri ini sebahagian dr hidup anda..



Untuk diriku "selamat hari lahir ke 29"


..perjalanan masih jauh utk tempuhi dgn sabar..
..moga Allah sentiasa beri kekuatan utkku..
Amin Ya Rabbal Alaminn

4 comments:

Ogy said...

Yeyyy!! Angka hanya angka...yg penting diri semakin matang dlm mengharungi liku2 kehidupan....
semoga berbahagia selalu yg mamy...

mamyharraz said...

gee~ Insyaallah semoga bahagia selalu :)

syariza09 said...

x per, alhamdulillah kepadaNya kerana dipanjangkan umur

mamyharraz said...

syariza ~ Alhamdulillah kpdNya :)