Monday, May 23, 2011

lg 15min jam 12am ..

Tengah laundry baju-bajuan ;)

..selama dok rmh mak mmg pemalas =P tau tukar baju campak dlm mesin tau2 dah kering silap2 mak dah lipatkan..gitulah mak..anak dah besar gajah tp anak dia ni haa tetap tak reti berdikari T__T tp tulah mesin rmh mak ni mak je yg reti guna...kang haku memandai mau kena sound =P salah timing mau kena ganti yg 10kg pulekk ;) hehe...

ok, bukan nak citer pasal mesin basuh...tp nak citer mak mamy tak sihat...dan diri ni pun tak sihat :(
isnin selasa mamy amik EL..

ok saja singah sini kejap updated cepat2..

kawan2 doakan situasi sukar utk diri mamy berlalu cepat ya :(

4 comments:

sha a.s said...

amin..Sha doakan :)

syariza09 said...

huhu..dlm masa yg sama dua2 skali tak sihat yerr, harap uols cpt sembuh yerr

mamyharraz said...

sha a.s ~ tq :)

syariza: saat2 sukar utk kami..hope cepat berlalu..

Softtouch [Hanim] said...

semoga mak akak n akak cpt sembuh..musim skrg ni kak..mak sy pun xsihat tp kol td dia mcm dah ok dah...