Tuesday, December 11, 2012

Cuti semalam

Last week aku mc 2 hari..Monday masuk keje depa dok sok sek ckp tuesday cuti..woahhh nasib aku tak tau tuesday tu cuti kalau tidak mmg aku sambung je terus =P

Ok,walau bagaimanapun waktu cuti semalam sgtlah kualiti sbbnya dpt jalan-jalan dan makan-makan dengan besederhana ..ohh kt rmh aku dgn acu jer cuti sbb yg lain-lain keje cam biasa sbb under Wilayah ..

Pagi : Breakfast kt Masjid India ..makan capati dan minum teh tarik buih yg super marveles ;)

Dah siap makan..dptlah beli belah pashmina dgn shawl sikit2..kalau ikut hati yg tamak nih mmg semua corak nak beli buat koleksi!! tp sila sedar diri..ambik ikut kemampuan ye mokcik ;P

Sapa tak meroyan weiii tengok pashmina/shawl murah kemainnnnn kt jalan masjid india nih..nak je aku beli pastu buat jual online hehe... #hanyaberangan

Malam : Tunggu kepulangan suami tak kunjung tiba..rupanya abg askar tu balik lewat..maka,kitew close je dapur..rekues kt dia makan kt luar..nak tak nak dia redha jelah kannn ...hello? kena jaga hati ai..sbb u nak tinggalkan ai dgn ank kannnn ;)

Yerr..abg askar belum ke PD lagi sbb kena settlekan hal kem kt sini (kot)..jd next week baru perwiraku berangkat ke PD T_________T

Makan kt Gardens kt dalam One Utama

Dari kiri

pic 1: Harraz kebetulan aku pakaikan baju tshirt askar..hehe dah mcm dok dlm kem tentera pulak aku rasa bila dua beranak nih sepesen huhuuu

pic 2 : Tukang belanja makan..sian dia dpt isteri suka amik kesempatan ;P

pic 3 : makanan belum sampai budak tecik nih dah ketidoran selepas mengamuk sakan! haihhhh ank ko nak tido ko tido jelah..tak paham aku kenapa mesti mengamuk baru ko nak tido -_________________-

pic 4 : Pumpkin soup yg super marveles..kesukaan aku forever..yg kt secret recepie pun sedap !

pic 5 : Strawbery milk shake yg super kiut dan sedap jugak :D

Ok ..tu je pic mknan yg sempat aku amik..selebihnya makan laju-laju sbb takut raksasa kecik terbangun..nnt tak pasal-pasal mengamuk lagi hewhew takuttt.


happy read ;)

22 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

baru tahu uols warga ATM ekkk
same with my sis
perhhh best betul teh tarik tue ai loikeee!

♥cikmOt♥ said...

minggu depan saya plak nak cuti...

CHHHHH aku datang..hehehe

atty's said...

mmg besh kalo dpt beli shawl ke pasmina ke..lagi kalo murah kan..

ingat nak ke Jalan Tar.nak cari tudung soft awning..smlm g kl..nak g ke sana mcm tak kesampaian..

suka gmbr 1st..happynya harraz.

Kakcik Nur said...

Kemain lena Harraz ye... tak kira tempat dah. :)

atuk said...

Assalamualaikum Mamy

capati kat Masjid India tu ori punya...

Azian Elias said...

oooooo org askar yeeee....tabikkk...heee

syariza09 said...

tgk shawl kat situ mmg geram, kalo hati sabar, banyak gak yg usung blk rumah, sib baik mammy penyabar orgnya hihihi...

kemain sronok tgk harraz peluk baba, baju sepesen..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kalau tgk pashmina n shawl yg corak cantik2 mcm nk borong semua jer kan hihi

:: Mrs.Eady :: said...

Amboiiii sakan :)

Nong Andy said...

abang askar rupanya....

kena bersabarlah masa perwira mu itu gi bertugas ya Yati...

Nong Andy said...

abang askar rupanya....

kena bersabarlah masa perwira mu itu gi bertugas ya Yati...

Qhaifa Nur said...

seronok cuti smlm...
shopping, jln, makan..best...

-Sara- said...

anak beranak askar dh pulak kan..hehe.. akak sihat ke?

Daddy Ziyyad said...

capati dkt dgn masjid india tu mmg glamer kan..byk kali baca kat dlm blog makan makan...hiihi

macho la abg askar tu dlm uniform celoreng....:)

elly nadyra said...

celah mana la capati yang mabeles nih, bgtau la, aku tingin la nak rasa kemabelesan capati itu......amboi, abang askar dia ada, kemain ye!
patut la jem KL, ko penyebabnya ye hehehhehehehee

munna said...

tak pernah beli dan pakai shawl/pashmina... tak reti nak belit2....

NM03 said...

tabik tuan!







:)

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

wah bestkan cuti2...cuti dah habis huhu...

ieda said...

ekkeke
yelah bila lagi nak siksa hubby kan ekkee ..
dikk , budak2 nie rasanya semua sama .. zahrien macam harraz jugak , mengamukk sakan , sampai kena pukul lak ngan akk , rupenya nak tidur huhuh ..
skrg dah tahu , kalau dia mengamuk2 tuu dia ngantuk lah tuu .. ;)

lieyalatif said...

hahhaah tegelak lieya akak ckp kene mkn cepat2 takut raksasa bangun...ingat lieya jek ckp kat dayyan mcm tu...rupenye harraz pun kene yeak ekekeekekek....

tgk cik abg akak, tingat kat abah lieya...dulu kami selalu kene tinggalkan...sebulan...due minggu...mmg dah perkara biase laaa....

norhidana miswan said...

jeles je kalu tgk org2 beli selendang sbb muke akak tak blh pakai selendang, buruk je heheh...

Kesuma Angsana said...

lena sungguh tu!