Tuesday, March 8, 2011

Lunch Time :)

Selalunya lunch time mamy memang suka keluar..
tak kiralah kemana janji haku boleh keluar dr ofis yg sejuk mcm dok dlm frezer tu =P
sebab tu sapa2 pelawa lajuuuuu je ikut heee..

..ikut kak Shery bayar maintenece rmh dia kt Boltan arah ke Subang :)
kebetulan ex-ofis met ~cikwan keje kt situ tu yg nak sgt2 ikut kak shery ;)
yg best pulak urusan semua cikwan yg buat..jd berganda2lah best..
bukan mamy je yg ikut..tp penuh satu kete yg follow..
yg lain2 tunggu kt kopitiam sementara kak sherry berurusan~
semetara tunggu semua setel..kami bergambar2 lahhh heee jakun okeh tgk pejabat org =P
canggihnyaaa...hai bilalah BGB nak maju gaya gini?..
kat ruang reception ada ruang mkn ala2 cafe lengkap dgn microwave ,mesin minuman
tekan je nak nescafe ke nak mocha ke milo panas sejuk semua adaaaa huwaaaaaa *tensi* tauuuu bilalahhhhh BGB nak pasang semua benda alah canggih begituuuuuu T______T

tengok kt belakang mamy tuh..
apake nama game tuh..alaaa yg jolok pastu bole tergolek masuk tu haaa yg tulah =P
pastu yg jenis ko pusing2 guna tangan tu alahaiiii canggihnya....kalau agak2 tension ko bantai je benda alah ni lepas kan tension jd tak perlu hangin2 dgn manusia..ko hentam je benda alah tu....best kannnn
hee ni tebalkan muka je soh kak sherry snap laju2 =P

cikwan yg pakai tudung pink :)
mamy & kak sherry tak sempat mkn...jd tapau je mknan...
heee serik okey..last week p mkn pizza masuk lewat sekali boss menyinga huuuu ngeri ngeri
tp kami ni bukan tau serik..tetapppp mauk keluar secara berjemaah heee ^___^
yg tolong snap pic nih Y.E :)

11 comments:

eLYies said...

amboi kak tie..skang rajin make up yer..almaklum la beli make up baru!!

rATu kEBaYA said...

bestnyer opis gaya gitu..

mamyharraz said...

yies~sementara akk bekerja ni tenyeh puas mekap..kang dah jadik suri rmh tak merasa nak mekap hari2 =P hee

ratu~ best kann jelas sgt T__T

Fieza79 said...

amboi sempat ke smpai keluar suma tu..tk sempat masuk on time tkde sape nk cover pulak hehee...

tp mmg best kan cuci mata pej org...

mamyharraz said...

fieza~ keluar ramai2 enjoy..kalau tak pelawa salah sorang kang ada yg sentap..majok..jd nak adil hangkut je semua =P heee

~izan~ said...

ish akak,jd surirumah lg kena mekap hari2 kak (kalau asben ada) lg dpt pahala mekap2 utk dia hehe sbb izan mcm tu ngehngehngeh.

akak,akak beli mekap2 ari tu kt mana? nk jugak....

mamyharraz said...

izan,ow aa kan ok ok boleh mekap jugak kan heee

alaa izan..akk beli brg mekap campur2 mac seketul the body shop seketul elianto berketul2{hee sbb murah} pastu yg terbaru manly beli kt online

syariza09 said...

sempat lg tu snap2 kt opis org, x per nk jadi blogger tegar kena mcm tu...ngeeee

mamyharraz said...

syariza,sempatttt line clear je laju2 snap =P

Softtouch [Hanim] said...

cntik akka dlm pic 1st tu..suka tgk..cute!

sy pun kalu p ofis org mulalah bndingkan ngan ofis kita..heeeeeee..jeles bila ofsi org lain cntik n hebat....

oo akka pg yer dataran merdeka..rajin akak pg..sayu nya hati bila harraz tanya baba dia..tau je baba dia tentera kan..clever boy!!!

mamyharraz said...

hanim, hee pantang tala kamera sentiasa ready jee hee


akk saja bawak harraz padahal akk tak suka sbb kena bersesak2..sukaa sgt dia tau hanim..tau2 je baba dia tentera :) memang semangat anak askar harraz tu ;)