Monday, March 7, 2011

Semangat Tentera!

Semangat Tentera :)
Ahad lepas bawak Harraz p tgk hari terbuka ATM kt Dataran ;)
teruja anak askar ni tgk anggota tentera seangkatan baba pakai uniform Tentera :)
tapi agak sedih...sbb Harraz fikir mamy nak bwk dia jumpa baba kt situ :(
bila dia tgk anggota tentera ramai2 kt situ dia dah mula tanya "mana baba"?

Sorry Harraz...mamy bukan nak bawa awk jumpa baba...baba kan jauh di Lebanon..
sabar ya anak :'( nnt hujung bulan ni baba balik :)


hepi sgt dia dpt tgk kete kebal :)
mamy yg tua ni pun suka...apalagi harraz kannn heee
yg tak lalu tu dia asyiklah nak berdukung~letih!

bergegar dunia bila benda ni bergerak
kalau negara berperang mana nak runtuh sana sini...benda alah ni pun ntah berapa tan agaknya..
berhimpit2 okey nak snap pic ni!nasib haku tak kena lenyek =P
kata isteri askar...semangat mesti over =P
tengok..sampai benda ni dah gerak kedepan mamy stay ikut tauuu ;)
heee benda ni pun satu...lalu depan mata lajuuuuu jer nak kena snap cepat2 ~
alaaa pic heli lupa nak masuk kt sini...
mamy bahagia tgk harraz hepi sgt dpt tgk kete kebal,payung terjun dan helikopter secara dekat
nampak sgt dia teruja :)) bila nampak heli dia jerit "baba hati2"heeee
pastu nampak anggota yg buat payung terjun harraz sedihhhh pastu ckp  "baba jangan lompat bahaya" =P
heee org dengar dia ckp mcm kelakar...tp mamy yg dengar sedihhh sgt T_____T
terima kasih mak sudi temankan kami dua beranak :)
walau baba jauh dimata kita,mamy bawa juga harraz kesini utk rasa suasana dunia Tentera 
sbb mamy nak semangat sbg anak Tentera ada dlm diri Harraz :)
Harraz kena bangga jadi anak tentera ya sayang :)
mamy juga bangga jadi isteri seorg Tentera :)

7 comments:

~izan~ said...

sabar ye harraz,baba dh nk blk tu tak lama lagi.mamy pun sama sbr.

pandai harraz cakap mcm2 tp tu la,kita plak yg rasa sedih bila dia ckp mcm tu..

syariza09 said...

best dpt tgk smua tu, dulu2 masa skolah bapa selalu bawa kami anak2 gi tgk menda2 gini specially hari polis la sbb bapa polis.

mesti harraz xcited tengok. hujung bln ni harraz & mamy leh lepaskan rindu ngan baba ok

Riri Yoorin said...

wah best nyer.. tak sbar gak nk jupa abg koyus.. org sabah bah.. hehe.. jauh sinun bah..

mamy riri tumpang gembira :D

CahayaCintaIlahi said...

wah bestnye ade payung terjun lagi
neway.. selamat hari wanita kak :)

mamyharraz said...

izan~tq ya selalu bg semangat kt akk :))

harraz memang banyak berckp...kadang tak de jawapan nak balas =P heee

syariza~ow sya sama dgn anak mamy lah kann bapa dlm unit beruniform :) sgt bangga kan depa pakai uniform lengkap :))

cikriri~nnt kita outing sesama k dgn abg sokar ;)

Cahaya~ tq slmt hari wanita juga utk awk :)

Nani Aling said...

109 I FOLLOW...

mamyharraz said...

Nani ~tq :)