Sunday, August 14, 2011

Day 1 -Kem Batu 10 Kuantan-

30/7/2011 , Tarikh yg mamy&harraz tunggu :) sbbnya tarikh tu baba dah di benarkan pulang selepas setahun berpisah dgn kami berdua..hanya Allah yg tahu betapa beratnya rasa rindu yg kami tangggug selama setahun~ perasaan jgn ckplah..risau,gelisah..sepanjang baba berada di bumi perang -Lebanon- Alhamdulillah kini kami bersatu kembali :) terima kasih Ya Allah :)

Sudah ditakdirkan mamy bertemu jodoh dgn seorg tentera jd mamy kena faham dgn segala tugas yg dipukul suami tanpa bersoal jawab situ {contoh : kenapa bukan org lain yg pegi? kenapa mesti abg?) soalan-soalan begitu mamy simpan kedap dlm hati...maka, mulai saat diri di ijab kabul dr situ mamy sudah bersedia sebarang kemungkinan yg bakal berlaku termasuklah berkorban masa berpisah jauh dgn suami tercinta.."berkorban apa saja,harta ataupun nyawa..itulah kasih mesra sehati dan sejiwa" 

Ok, jom tgk pic pulak ;)



sayang anda berdua :)
adik kakak :)
mak tersayang :)
bersama ayah tersayang :)
cikngah wit suaminya :)
suka sgt pic ni ;)
sweet sgt mamy rasa hehe :P
baba lepas kawad :D

Pic kt atas, kami semua tunggu baba habis kawad..kebetulan ada karnival dlm kem bt.10 jd berjln-jlnlah kami sementara tunggu baba habiskan aktiviti wajib dia :)

utk mak,ayah,cikngah&suami terima kasih sgt-sgt kerana sudi teman mamy dtg kesini utk hadirkan diri utk saat istimewa suami tercinta..Alhamdulillah semua yg di rancang berlalu dgn gembira :)

happy read ;)

10 comments:

syariza09 said...

sib baik smua sporting, lagipun sronok cuti2 with family camni...

Mimy Hamid said...

sudah jodoh mamy ..itu bermakna mamy menerima suami mamy seadanya sebab tu redha dengan tugas nya...susah jugak tak paham boleh gaduh...

Riri Yoorin said...

rezeki mamy tu..

ieda said...

sayu je .. inilah pengorbanan dik .. bukan semua org merasa pengorbanan mcm nie .. kuat kan hati mu ..

doakan banyak2 agar hubby sentiasa selamat dlm perjuangan dia .. insyaallah dik

-Sara- said...

setahun rupenyee..lamanya.. nyway, tumpang happy tgk mamy happy ;)

hyazz said...

kalau dah jodoh tak ke mana miy...dah tugas dia nak wat camne...sabau jelah ek

wahida said...

sayu je baca n3 ni..setahun terpisah...aku yg hubby outstation seminggu pun dah rasa nak meroyan...
alhamdulillah, ko mmg isteri yg sgt memahami...

Softtouch [Hanim] said...

betul kak dah jodoh akak ngan asben kan...akak sgt memahami..akak kuat!

~izan~ said...

lg kak..up lg kisah kat kem..rugi tak dpt tgk walaupun kat luar pagar hihi..

ayah akak sgt peramah =)

semua baik2 belaka la,seronok bual dgn mereka tp yg plg izan nk gelak,mak akak suruh kakal salam dgn izan pastu pnggil izan kakak.terasa muda hihi...

semoga akak hepi2 sokmo tau dgn baba!~

ziraziz said...

salam ukhuwah...

utk parajurit2 negara n family,
"terima kasih ats pngorbananmu yg x b,belah bg"

sy bru 2 kali msk kem :P ..