Tuesday, September 6, 2011

WW {Syukur Alhamdulillah)

 Terima Kasih Allah diatas rezekiMu :)


happy read ;)

18 comments:

wahida said...

dah beli rumah sendiri yer...tahniah yer...aku tumpang hepi utk ko...

bila dijangka siap ni? mesti tak sabar nak masuk umah baru kan?

:: Mrs.Eady :: said...

syukur alhamdulillah...

Puan Gee said...

Tahniah mamy !
Rumahku syurgaku... :)

Masni Syafie said...

wahh..tahniah dah dapat umah sendiri =)

mesti xsabar2 nak deco rumah sendiri kan..ehehe

selamat hari raya =)

~izan~ said...

rumah yg akak ada skrg ni bukan ke akak beli ke? maksud izan bkn rumah mak akak hehe... ke ni 2nd house kak?

syariza09 said...

pewiiitt....dh hampir siap tu, mesti x sabar nk duduk kann...agaknya awal thn depan leh cuci kaki masuk rmh baru

Run Away♥ said...

.../salam kenal dan slmt hari raya...;d

♥cikmOt♥ said...

hehehe, umah baru kita tak tau dah naik tiang ke lum ni...

mamyharraz said...

wahida: Alhamdulillah :)
t.kasih
rmh ni dah siap 95% tgh tgg kunci je nak masuk waktu terdekat ni.

Mrseady:Syukur Alahamdulillah :)

mamagee:t.kasih :):)


masni:t.kasih

Alhamdulillah rezeki anak :)

selamat hari raya :)

izan: yg ni 2nd house kami..yg duduk skrg pun rmh sendiri :)

sya: ehemmm nnt kalau sy dok situ kita berjiran tawww boleh hulur2 pinggan ehehheee :')

run away: salam kenal :) slmt hari raya :)

cikmot: takpe pelan2 nnt naiklah tiang tu dgn pantas :)

ieda said...

tahniah dik
sukenyaaaaaaaaaaa
syukur

akak x belilah kuut sbb mak dah bagi rumah yg mak duduk skrg .. kira akak duduk ngan mak ayah tahun depan .. ayah pun x berapa sihat skrg nie :)

ieda said...

dikk
email di zura1827@yahoo.com
utk pertanyaan jalapeno cheese powder tu .. sedap tau dik .. boleh lah cube dgn wedges KFC tuu :)

mamyharraz said...

kakieda:t.kasih :)

owhh untunglah kak mak dah bg rumah tu lagi bertuah :)

tq kak info ttg cheese powder tu :D

Fieza79 said...

beli umah ke..syok la kan nanti..

Softtouch [Hanim] said...

Alhamdulillah kak..tahniah kak...hepy utk akak...nnti leh buat house warming..jgn lupe jmeput sy yer..

mamyharraz said...

fieza: alhamdulillah :)

hanim:alhamdulillah.t.kasih ya hanim :) Insyaallah nnt akk jemput :)

Mimy Hamid said...

rzeki yang melimpah ruah pandai mamy buat aset lagi...area mana ni...bestnya rumah teres...nk dtg

mamyharraz said...

mimy: Alhamdulillah atas rezeki ini :) rmh ni kt klia. pucuk di cita :)) nnt dtglah boleh kita borak2 :))

ratusiput said...

alhamdulillah tumpang hepi tgk kawan2 ade 2nd house...sendiri pun lum mampu lg...satu umah pun terkial2 ehehe...dah siap nanti update la..suka tgk :)