Sunday, October 23, 2011

Fotoshot Harraz Haikal : 3 tahun 6 bulan

Nama Jejaka : Harraz Haikal Bin Mohd Yusuf

Umur : 3 Tahun 6 Bulan

: Masih menyusu,sbb kurang makan =P

: Pampers dah stop pakai :D

: Mulut sgt petah tanpa pelat! kenkadang soalan lebih dr yg sepatutnya sampai mamy *fening*

: Dah pandai baca A to Z :)

: Alif Ba Ta juga boleh sampai habis :)

Alhamdulillah anak mamy membesar dgn sihat dan sempurna :) Terima Kasih Allah kerana hadirkan Harraz Haikal dlm hidupku :) sayangnya mamy padamu hanya Allah yg tahu :)

Semoga Allah berikan kesihatan yg baik utk anak mamy dan membesar dgn penuh kesopanan dan hormatkan org tua. Amin Ya Rabbal alamin.










 Apa sgt kita jangkakan budak 3 tahun bergambar kan? namun mamy puas hati hasil yg dapat ni :)

Tengkiu sayang bg kerjasama yg baik walaupun sedikit moody :)

Utk fotoshot kali ni mamy buat kt Jaya Jusco Kepong. All pic RM104  11 keping termasuk satu CD dan 5R free from Idess Photo Studio.

happy read ;)

20 comments:

atty's said...

ENSEMNYA..

ratusiput said...

amboi segaknye kakal...hensem la...ngan suit tu sme...nk ngorat ley tak...?nasib takde anak pompuan kalau tak ley booking.ehehe...

Mimy Hamid said...

henshem nyaaaaaaaaa ..kecik kecik lagi dah pakai tuxedo putih...macam photoshoot pengantin lak kakal...cuteeeee

mamyharraz said...

kty: tq :")

ratu: dah lama teringin nak pakaikan dia suit :) nasib baik dia bg kerjasama.

mimy: ni pra photo wed heheee kira cam testinglah ;)

Mama Gee said...

ni pun dh kira oklah ni...
leh buat menantu ni...heheheeh

mamyharraz said...

mamaGee: hehe bolehh :")

♥cikmOt♥ said...

pewiitt...boleh berkenalan...hehehe...

macho tuuu

-Sara- said...

comelnya harraz posing :)

wahida said...

alhamdulillah, dikurniakan anak yg sgt hensem...bijak lak tu..

aku tumpang hepi beb...

syariza09 said...

mmg puas hati la ngn smua pic tu.kakal pun mood ok, mau bg kerjasama. nanti kalo ada yg dh gantung kt dinding, tunjuk yer pic yg mana satu jadi pilihan :)

Riri Yoorin said...

kerlas la haikal..

Softtouch [Hanim] said...

hensem lah kakal....xmalu dia posing yer...bagus kakal..smeoga terus jd anak yg bijak pndia yer..

mamaNoriz said...

OMG!
he is really hensem & fotogenik la!

berbaloi bayar sbb dia pandai brgaya...
semoga dia membesar sihat dan kuat dan jadi anak yg soleh ;)

onniesham said...

ensemnya harraz. menarik gak photoshoot ni. background dia cntik.

NM02 said...

mcm artis korea la... encem bangat!

ctmarqonah said...

Ensemmmmm sgt2 Kakal nih!!! Pandai posing depan cam ea???? Hugsssss!!!!!

mama tims said...

hensem nya harras nih..fotogenik lak tu..leh jd model..hehe

salam knal.. saya dah mummy harras..jemputla singgah yer n klu sudik folo la skali..tq..

nazirah said...

alala comel je..

Pepel BoNda AmaNi said...

encem

~izan~ said...

haa jumpa pong.

hensemnya kakal! cantik plak tu gmbr.senang bekerjasama,so gmbr2 semua cantik.

senyuman menawan kalbu acik izan tau!