Tuesday, October 18, 2011

ww (manja mamy)

Fotoshoot ;)
at JJ Kepong :)


seminggu baru siap full pakej pic ;)

jadi mamy kena sabar yeh =P huhuu

happy read ;)

16 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

hensem!

atty's said...

tak sabar nak nengok hasilnya

ratusiput said...

waaahhh..hensemlah hero..terpikat ni...jgn lupa update yg dah siap nnti tau... :)

Qhaifa Nur said...

wahh...hamsem boy

syariza09 said...

mesti hasil tu cantikkkkkk sgt, kami pun bersabar tgg pic tu

munna said...

makin encem harraz...

Mama Gee said...

hensemnyaaa dak kakal ni.... :)

wahida said...

smart dia pakai cenggitu...nnt upload gambar bebyk tau!!

mamaNoriz said...

sgt macho itu boy la!

pastu steady je org siapkan dia...

mmg smart la ;)

~izan~ said...

geram la tgk kakal ni.hensem!ari tu xpuas jumpa!

Mimy Hamid said...

hensem nya kot putih lagi...pengantin pompuan ada tak?? hehe

mamyharraz said...

mrseady:tq :")

kty &ratu : nnt dah dpt sy boh kt entry :)

qaifa&munna&mamgee : tq :")

sya: nnt dah siap terus sy buat entry sbb sy pun tak sabar nak tgk hasilnya :)

wahida: ok :) sudah tentu

mamaNoriz:boleh tahanlah mood dia walaupun sikit moody ;)

izan: nnt balik KL jumpa kami ya..hari tu pun tak puas jumpa izan :)

mimy: pengantin pompuan kakal masih mencari hehehee

Cik Ina Do Do Cheng said...

manja dan fotogenik. cute. cam muka mommy.

mamyharraz said...

cikina: kena paksa dgn mamy utk bergambar budak ni..

dela said...

amboi.... hensem... suka tgok :)

Softtouch [Hanim] said...

ensemnya harraz pakai bj putih tu....elok ke harraz kak bila snap2 tu?baguslah harraz ni..gud boy