Sunday, November 4, 2012

Kenduri Doa Selamat

 Syukur Alhamdulillah niat mak ayah nak ada kan doa selamat dah pun selesai Jumaat lepas.. buat kat surau ..menu malam tu mak masak sorang..aku balik keje tgk semua dah siap.. mak mmg hebat.

Kenduri doa selamat sempena rasa kesuyukuran sbb menerima khabar gembira dan Tahlil utk arwah kedua atok dan kedua opah tercinta..

Alhamdulillah jemaah malam tu pun ramai .. makanan pun cukup dan tak terkurang..sedap sgt menu mak masak..simple tp cukup buatkan semua kenyang..terima kasih mak .. terima kasih ayah.

Insyaallah ada rezeki lebih nnt kita buat lagi kenduri tanda kesyukuran ..semoga Allah sentiasa limpahkan rezeki buat Keluarga kita dan semua - aaaminn ya rabbal alamin-

happy read ;)

28 comments:

Nieyl said...

Alhamdulillah..:)

inazamri said...

mmg bagus buat kenduri seperti ini.rezeki yg ada elok dikongsi bersama

♥cikmOt♥ said...

alhamdulillah...urusan dipermudahkan

Cho Zila said...

syukur dengan nikmatNya... berkongsi kebahagiaan dengan orang lain...

Qhaifa Nur said...

alhamdulillah....

maszmadi said...

alhamdulillah...

Rasp said...

alhamdulillah syukur semuanya berjalan lancar...
pandainya mak mu masak sensorang tu sis....
respek tul kat dia ;)

Daddy Ziyyad said...

alhamdullilah...hebat mak boleh handle sorang masak masak kenduri..

eLLy said...

InsyaAllah, semoga Allah sentiasa limpahkan rezeki buat Keluarga kamu. aaaminn ya rabbal alamin-

ieda said...

alhamdulillah
janji semua dah selamat kan ;)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulillah kak semuanya berjalan lancar kan :-)

:: Mrs.Eady :: said...

amin~

munna said...

alhamdulillah..... sedap nampaknya menu tu

Softtouch [Hanim] said...

Amin..Alhamdulillah..moga rezeki akak sekeluarga terus murah...

4feet8 said...

mm..sy pun terlupa dah lama tak buat kenduri tahlil arwah..

Ayie Abas said...

syukur laa majlis kenduri nya berjln dgn selamat dan lancar.... :)

Nai @ TPJ said...

Ameeeeeeeeeen.

Waney Zainuddin said...

Alhamdulillah

AiNuN FaUzI said...

Alhamdulillah.. Semuanya berjalan dengan lancar seperti kehendakNya..

norhidana said...

alhamdulillah...semuanya berjln lancar

Nowwa Fitri said...

Alhamdulillah...:)

Rindu nak makan kenduri..

lieyalatif said...

tu la kan kak....mak2 kite ni kalo masak sekejap ajek...mcm2 lauk plak tu...siap masak tuk kenduri lagi...kagum betul....yg penting air tangan mak mmg sedap kan kak.....

alhamdulillah majlis berjalan lancar..semoga family akak sentiase di berkati Allah taala...amin

Kesuma Angsana said...

alhamdulillah ye, dah selamat semuanye

Mia Kassim said...

amin.....

atty's said...

amin.,
mak,kty pun kalo bab memsk sgt hebat..

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

amin...moga kita sentiasa dimurahkan rezeki darinyer...

ellynadyra said...

apa pun mak masak confirm sedap!

syariza09 said...

alhamdulillah, dh selamat...mak mammy mmg hebat leh masak sorang2 utk menu mlm tu