Sunday, November 18, 2012

Sembang kosong..

Malam ni dok berdua je dgn ank..suami takde sbb duty .. 6 pagi esok baru pulang.. amboi sejak nak posting nih kejap-kejap on duty ..dulu tak punnnn ..aku bukan apa..cuma takut sikit bila tinggal berdua dgn ank huhu..

Kang mulalah ... bunyi air menitik pun dok terbayang bukan-bukan ..ohhh no!!.. -___-

Baca komen utk entry PB buat aku tersipu-sipu malu tauuu..kemain korang ..ayat kebabom tu iols tak boleh terima jew..hehe pakai PB bukan sebab nak kebabom..tp lebih kearah kesihatan ;P yelah..lemak aku nih mmg tak boleh diselamatkan dahh..kecuali kalau buat sedut lemak itu mungkin bolehlah kebabommmmm! kot? itu pun peratusnya sikit jew huahuaahuaa..

Naik serams pulak bila org ingat aku beli pb sbb nak kurus hehe tidak ok tidakkk sama sekali..sbb utama beli sbb keinginan hati jew..kot kalau aku boleh kurus itu 'bonus'lah kannn :D

Diam tak diam dah nak masuk bulan 12 kan..hmm nampaknya tak lama lagilah suami nak kena posting ke PD..alahai..tak sukanya ...dia suruh bersabar...kot nnt bulan 1 tahun depan dia on kursus kt Sg.Besi..entahlah labu ai is konfius dgn penerangan dia...apapun kita tunggu dan lihat jelah..tp aku tetap tak suka hubungan jarak jauh nih -____- ..

Bila blog aku nih back to normal baru best kot..ni citer je tak de gambar cam tak best.

K lah stop dulu..nnt sampai ketemu lagi. TATA.

happy read ;)

13 comments:

Nai @ TPJ said...

Sabarla dear.. Insyaa Allah, ada la masa duk dekat2 tu nanti...

Nieyl said...

Hmm...nieyl pun x suke...

Fieza79 said...

berjauhan la perkara plg tk best kan...fieza pun bl berjauhan sehari semalam dgn huby pun dh rsa lain..ssh semacam..maklum ler jns yg mngada tk pndai nk berdikari sndiri ni...bkn tk bole sja bt2 tk boleh hahaa..

lieyalatif said...

kak, jgn lupe tak snap pic before berPB ...nanti leh compare after few months heheheeh...auwwwww...selim melim akak aku sorang nie....mmg la kak, utk kesihatan tu no 1 tapi pakej dpt slim tu yg kite nak jugak heheheeheh.....

Riri Yoorin said...

yeaah mamy jgn give up ok :)

wahida said...

bab posting tu yg tak suka dgr tu kan nok...huhu...

ieda said...

yeahhh dah pakai PB ..
akak pun x target nak kurus dgn PB nie .. cuma lebih kpd kesihatan .. insyaallah kita usaha kan dik ;)

-Sara- said...

nak tgk pic akak pakai Pb tu..hehe

syariza09 said...

aar la mamy, cpt2 la betulkan blog ni...dpt tgk pic sekeping pon jadi la...hihihi ngada2.

PD pulak yer, alahai makin rindu2an la

LiYa HaNiF :: said...

sabar ye kak... hidup ni kekadang perlukan pengorbanan.. ^_~

Daddy Ziyyad said...

Salah tu..

Lelemak kita ni, sentiasa boleh diselamatkan...hahahaha...kita aja yg kena rajin ;P

saya pun malas manjang nak buang lemak!

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

waa mesti ramping gitu...kan...ader gak niat nak pakai...entah bila tah...

4feet8 said...

tula, ada gak baca entry fatin pasal PB. ingatkan utk slim..rupanya utk kesihatan juga..