Thursday, May 3, 2012

Jumaat

Nak apdet tentang hari jadi anak tp gambar tak pilih lagi..nanti-nantilah..

Semalam mc..tujuan utama temankan mak demam..pastu diri sendiri pun tak sihat...dok batuk tak berenti- renti..Alhamdulillah hari ni dah kembali normal..mak dah beransur sihat..aku pun dah ok :) sekarang tengah gigih nak selesaikan kerja-an tertangguh..

Pagi tadi hadirkan mesyuarat kecil-kecil-an tentang status dalam company ni...Alhamdulillah jawapannya adalah POSITIF! happy sangat..takdelah tertanya-tanya lagi apa bakal berlaku ;) yg lain-lain hal aku malas fikir... aku tau buat je keje mcm biasa.on time.dan terima salary mcm biasa ;) lain-lain hal biar mereka yg sepatutnyalah uruskan ;)

laporan singkat disediakan oleh ;
mamyharraz =P

happy read ;)

10 comments:

-Sara- said...

betol, jnji keje kite jalan! hehe

syariza09 said...

alahai x sihat ker, cpt2 sembuh sepenuhnya k.
betul tu, janji gaji dpt & kita pong leh keja ngan senang ati

miloais milo said...

baca entry uols ni
iols rasa macam baca berita
nak plak ada ayata "laporan singkat disediakan oleh ;
mamyharraz =P"

ekekekekek

mekchu said...

berjangkit lah tu.. take care dear..

ieda said...

aloor ciannye yati ..
sabar ye dik
skrg nie cuaca x menentu .. demam batuk silih berganti ..
amik ubat , insyaallahh ok nanti .. ;)
take care .. akk cuti ari nie ;))

Mimy Hamid said...

hai mamy..take care

kakcik said...

Syukurlah kerana mendapat jawapan yang positif. Kerja elok2 ya? :)

ieda said...

ps : dikkk of course nak jumpe nanti .. roger2 akk tau ! .. ;))

nazirah said...

hee akakkk.. wiwiwi..
skrg msm dmm kot.. fmly cci pn dmm.. tkecare ok n hepy for ur day n life insyaAllah ;)

nazirah said...

hee akakkk.. wiwiwi..
skrg msm dmm kot.. fmly cci pn dmm.. tkecare ok n hepy for ur day n life insyaAllah ;)