Wednesday, May 9, 2012

Mudah.my

Hari ni mc..kali kedua mc utk bulan ni naisssss ;P
hujung bulan ni nak apply cuti lagi habis camana tu..lemah anggota badan semua :(
demam terkejut kot..smlm attach kt mudah.com rmh utk disewa..
sekali yg berminat nak sewa dekat-dekat 50 org!! fon berdering start pg sampai ke mlm!!
 - terus aku demam!! hehe
memang tak sangka ramai yg berminat..sbb aku ingat nak cari penyewa ni susah..


Alhamdulillah berkat doa tak putus-putus Allah temukan jalan secepatnya.
Terima Kasih Allah.
Semalam tempuh dgn mcm2 dugaan akhirnya penyewa rmh yg sesuai telah dipilih~
sewa bulanan yg ditetapkan pun tak ada bantahan apa2 - Alhamdulillah-
nak pilih pun buatkan diri ni rasa bersalah sbb semua calon penyewa sejuk mata memandang..
kepada penyewa yg akan duduk rmh aku tu harap jagalah elok2 mcm rmh sendiri..
dan..bg yg tidak dipilih tu maaf banyak2 bukan rezeki kan :(

Sampai ke hari ini fon aku tak berenti dering tanya pasal rmh sewa..
Iklan kt mudah.com 3 hari ...maka,tempoh 3 hari ni bertabahlah aku menjawab talian =P
ok,sesiapa yg agak nak jual ke sewa ke attach je kt mudah.com ternyata mmg mudah dan berbaloi :D

nak sambung tido..kepala berat..bye :)

EDIT : maaf bukan mudah.com tapi mudah.my ;)

happy read ;)

13 comments:

-Sara- said...

wahhhh..mmg mudah kan :)

munna said...

munna pun selalu survey2 kat mudah tu kalau nak cari sesuatu.... mmg kalau nak bagi org sewa rumah kita berat hati je rasanya...sama macam munna...rumah sendiri sewa kat org ...munna menyewa rumah org lain pula...

kakcik said...

Berehatlah dulu. :)

Daddy Ziyyad said...

memang byk kali saya baca, kalau advertise di MUDAH.com tu, mmg respons nya bagus sgt...

berapa kena bayar ya utk 3 hari tu?

ieda said...

rehat banyak2 dikk, aah kalau iklan dlm mudah nie memang mudah, akk pun pernah iklan jawatan kosong utk hubby, cuma sesuai dan x sesuai jelah yg dtg tuu ekekek

alhamdulillahhh pt penyewa yg baik kan :-)

Mimy Hamid said...

mamy sewakan kat mana...plan gak cari umah sewa...bukan rezeki saya la..

Softtouch [Hanim] said...

cptnya dpt respon...bagus..
alha mdulillah akakdh jmpe penyewa....

syariza09 said...

mak aiii...kalo ramai yg call mmg pening kpala nk melayan..sib baik dh dpt yg the best..

[PCL] said...

salam jumaat, singgah dan baca2 di sini.

miloais milo said...

banyakkan rehat ye...

ok lah - uols dah dapat penyewa...
cepat jugak...

mamyharraz said...

sara : tulah sgt mudah :)

munna: ramai yg surf internet tu yg jd mudah.

kakcik:t.kasih :)

daddy ziyyad : mudah.com servisnya percuma utk 3 hari.

kakieda: pilih yg betul2 insyaallah oklah kot yg selebihnya sy redha je. :)

mimy: rmh sy kt damansara damai.oohh mimy cari rmh sewa jugak kah..tp area sana jauhlah mimy.

hanim: tulah cepat.alhamdulillah.

sya: syukur sgt dah ada penyewa :)

pcl :tq singgah :)

miloais: tq kak. :)

wahida said...

ooo..mudah.com ngan mudah.my lain ye nok...tapi yg aku tau kalau mudah.com tu mmg responsnya sgt bagus la...sbb member2 selalu iklankan mcm2 kat situ...cepat je dpt buyers...

Rtp Farra Arisha said...

semuanya serba mudah dan cepat. hehehe