Friday, October 19, 2012

cari maklumat

Sejak 2 -3 hari ni ai bizi uolss..bizi mencari maklumat utk my holiday ;)

Ohhh my...teruja sgt bila dingatkan tentang percutian tu nanti..mcm tak percaya pun ya..sebelum ni mmg tak plan pun kesitu..ye lah sebelum ni asal bercuti je ke Indonesia..kali ni kita tukar pulak destinasi ke tempat lain pulak ;)

Tapi bukan utk tahun 2012 - ini percutian pembukaan tahun utk 2013 ;)

Tak apalah prepared awal-awal supaya senang di hari kemudian kannn..mata berpinar dok google , search , intai blog kwn-kwn semata-mata mencari tips :") bab-bab begini mmg aku suka.. :D

Tiket nak kesitu sudah pun di booking! - amik air asia *every one can fly* bukan yg promo tp oklah harga kali ni mampu milik ~

Dah siap aku lengkapkan maklumat .. kita stori-stori lagi okey ;)

happy read ;)

9 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik cuma berharap dan berdoa agar impian kakcik untuk ke Tanah Suci pada tahun hadapan akan termakbul. :)

Nieyl said...

amboi..nak g holiday lg yea..best nyer,.....

mamyharraz said...

Kakcik : amin..moga di permudahkan

nieyl : mestilah best :)

Nai @ TPJ said...

Salam. Best nyer... Nak cuti jugak la... Heheh. Good luck, dear..!

ariana said...

Nak pi mana tu Yati? ke pg Beijing?..teka je..hihi.Kalau boleh kongsikanlah destinasi percutian tu..

syariza09 said...

ke mana lah tu agaknya

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

wah best coti2....semangat diawal tahun yek..

inazamri said...

nak holiday mana ni?ishhh bila nak cuti2 ni.penat keja ni kena la beri award kat diri sdiri kan.

ieda said...

wahh nak kemana lah tuu dikk
apa2 punn enjoy it !
macam biasa nak FM allala ;))