Monday, October 15, 2012

Hobi dia


Hobi Harraz Haikal ;

Sepahkan barang mainan!! kesabaran je lah .. aku kemas situ dia teraburkan sini - kemas sini dia teraburkan kt situ ~ penyudahnya lantak kau lah labuuuuu tak kuasa okeh nak bergaduh suruh dia jgn buat..

Berjalan dlm rmh kena hati-hati kalau tak ada je benda serpihan tertusuk kt tapak kaki T__T huhuu


happy read ;)

15 comments:

Kesuma Angsana said...

budak2 kdg2 cam tu lah

wahida said...

sabo je lah kan...anak2 aku pun mcm tu...kadang sampai dah tak kuasa nak tegur dah...

paling tak suka kemas si adik tu...adoi la...

fiza said...

Sabo jer lah. Kat umah saya ni lagi lah...dgn budak 2 org tu.

inazamri said...

anak2 sgt suka bila akak mood malas mengemas..maknanya dorg leh sepah2 sukati tanpa gangguan bunyi bising maknye.tp kalau mood rajin terover akak dtg..siap la korg semua .

Riri Yoorin said...

masa kecik ni la nk tau apa yang dia minat :)

lieyalatif said...

haahahah...comel le kak oi....betul tu kak, kene hati2 kalo tak siap lee kite dok beraduh2 bile berjalan dlm umah sendiri...nak marah pun tak sampai ati kak yeak...nak kemas kang sepah balik ekeekekeke....

byk menan robot2 tu jek kak yeak...boboy le katekan kak....heheheeheh

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

tu lakan kalo lagi banyak beli lagi banyak anak2 kiter menyepah belum kira lagi mainan yang cedera parah patah semua dierang kerjakan...

syariza09 said...

prangai yg sama..kita mak ni sabor jerlahhh...

abah aiman geram sgt dia x kemas menan,trus jer amik menan tu boh jer dlm plastik hitam yg sampah tu..haaa ternganga molot aiman hihihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sabo jer lah kan kak..qalief pun tiap2 hr sepahkan menan..malam2 dia tido baru wani simpan kihkihkih

munna said...

Sama dgn rumah ni... bila munna kemas je tak sampai 5 minit budak berdua tu dah buat sepah semula....

AiNuN FaUzI said...

Hero la katakan... Bertabahlah Mamyyy!!! Esok2 die taw nk kemaskan sendiri mana la taw kan...

:: Mrs.Eady :: said...

Hero la kata kannnnn!!! :)

mekchu said...

nampak mcm ada yg dah cedera tu je kak.. tinggal badan je, kaki ntah kat mana.. hihihi..

Rasp said...

dia boleh sangat geng dgn sapphire...
part membongkar toys tu memang dorang hebat....
kita kena byk2 bersabar kan sis...

ellynadyra said...

ni mmg hobi rasmi budak2