Tuesday, October 23, 2012

WW - Hong Kong Disneyland

 Nak buat camana aku nih kalau berita gembira susah sikit nak simpan sensorang ngeh ngeh ngeh

Lambat lg nak pegi .. sempat lg kumpul duit banyak-banyak utk shopping FM hehe..
gilo... pegi Hong Kong semata nak beli FM jew hehehe ;)

Pic Google

Abg mickey dan kak Minie wait for me k ;)





 Tiket dah booked! maknanya confirmlah kitew pegi situ ;)

Yeay tak sabar! tapi kita hanya merancang selebihnya Allah yg menentukan .. walau sudah di booked kalau ada perkara yg terpaksa batalkan percutian ini aku redha ~ namun aku berdoa semuanya akan baik-baik sahaja.. :)


happy read ;)

16 comments:

lieyalatif said...

yeayyyyy!!! sonok le anak bujang akak dpt gi hongkong nanti...lieya plak tinggal lagi seblan jek nak pergi nie....skrang tgh gigih tukar duit hk ni hehehehehe.....ape la reaksi mia mija kat hk nanti...lagi2 tgk karakter2 yg dieorg minat live....yihuuuuuuuuuuuuuu!! hehhhehe (sebenarnye omaknye pun excited ni kak)

syariza09 said...

weyuuuuu...sy pon x sabar2 nk tgk gambar gojes mamy kt sana nanti...hihhihi

Kakcik Nur said...

Seronoknya. :)

Nieyl said...

wah!seronok nyer....nak g sane...:)

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

nak ikut...tetibe...
anak2 mesti suker..

Rasp said...

eeeeeee bestnya.....
hati i lak yg berbunga2 tumpang hepi...
lalalallalala....
semoga semuanya berjalan lancar and you sekeluarga dapat pergi....
best best best...

wahida said...

bestnya nokk...
tak sabar nak tgk gambar2 kat sana...

bila nak gi nok? aku nak kirim FM boleh kah?


nok, berapa harga tiket flight AA tu nok? harga promo ke bukan? cer citer...cewah, mcm aku nak gi je kan...

munna said...

wahhh..... bestnya......

IDAZS said...

bestnya nak g disneyland!

Qhaifa Nur said...

Hong Kong Disneyland....
wah, seronoknya......

ieda said...

aah lahh yati .. cer citer harga promo ke ..
seronokkk nyeee
nak gi jugakkk lalalala
adehh akak lak lebih2 ..
apa2 punn nak kirim FM gak nie ...
(buat2 x malu kann ;) ekkee ..

:: Mrs.Eady :: said...

nak hikutttt!!!

fiza said...

Wah...bestnya.

Kesuma Angsana said...

wah pasti seronok nnti ye

Nong Andy said...

travel aja kerja kamu ya.. hehe..

ellynadyra said...

kelassssss! Bestnyaaaaaaa, FM sudah pasti kan! Semoga tiada halangan utk ko nanti!