Wednesday, October 24, 2012

mengeteh

Minggu ni mamy dgn nenek puasa jd selera org berpuasa ni hanya kami - kami je tau biasalah kan kejap teringin itu ini jadi semalam lepas berbuka borak-borak dgn nenek terus teringat kt 'mapley'

Jangan fikir panjang moh lah kiter ke kedai mamak mengeteh .. asalnya nak bawak nenek g mkn cheese nan kt hartamas sekali nenek bantah sebab pakai baju tak lawa -___- eh? oklaaaaaaa kita ke sri sinar sajew
Semua pun tak nak ikut jadi kami bertiga je kesini :)

 Tapi mamy silap parking ngam-ngam masuk park depan kfc! haihhh biasalah budak cemok dah nampak 'atok kfc' mestilah dia nak masuk kan? hmm ok, kita ikutkan jelah kemahuan dia ..

Bagi dia makan snak plate - nenek suap - mamy snap-snap pic ;)

Setelah lama teringinnnnnn yg hamat akhirnya smlm dpt makan cheesee nan gebu nih ;P
Ok la menepati citarasa tekak - teh tarik pun sedap - mmg ngamlah paduan nan dgn teh tarik :)

malam ni nak makan apa ya ? ok mari kita fikir dari sekarang! 

:)
happy read ;)

14 comments:

lieyalatif said...

HIHHI...kite leh geng la kak....lieya pun suke ngeteh2 nieh.....lagi2 lepak mamak....

amboi anak bujang akak, ngeteh die tahap kat kfc2 kak yeak heehehh...budak2 jaman srkang heheheeh

Rasp said...

sekali sekala gi ngeteh memang layan sis...
nak nak bila menu yg diorder kena pada tekak kan....

manja harraz dgn neneknya...
tak kisah lah kan sis...
asalkan dia nak makan kan....
bila perut anak dah kenyang...
kita nak makan pun senang...

Nai @ TPJ said...

Salam. Kita pon suka naan, tapi yg biasa punya, xde cheese. Kat Pelita Ampang Point sedap...

ieda said...

ekke kena ikutkan juga anak kesayangan tuu ;)

wahh dikk cheese nan tuu sedapp , akak pun dah lama x makan masakan mamak nie .. dulu rajin makan roti tempayan dan tosei .. skrg dah jarang huhuh

syariza09 said...

pasni kalo nk ke hartamas kena gi tau mak awal2 lah yer, leh la makcik pakai baju lawa...hihihi

sri sinar tu kat brickfield ke, pandai2 jer teka kt situ hehehe

Daddy Ziyyad said...

Malam ni pun saya plan nak mengeteh kat mamak..hehehhee...

Selamat Raya Haji :)

Kesuma Angsana said...

mmg sedap tu

Riri Yoorin said...

memang nikmat!! selamat hari raya aidiladhaa..

wahida said...

try la cheese nan medan tuanku tu...mantop beb...

LYAfrina said...

sama la dgn lya..
suke ngeteh gop..kalo ade kdai baru msti nk test power

Nong Andy said...

amboi selera orang puasa :D

aku pon suka makan roti canai mamak..... yum yum.. kalau aku ngan shinta, mesti cicah susu pekat manis hehe..

NEKCIK said...

nekcik jugak suka ngeteh ngan tokpokcu....

ellynadyra said...

sama citarasa, aku suka ngeteh gak! Uwaaaaaaaaa sodapnya!

Nieyl said...

Nieyl klu g mengeteh sis ngan en.husband..lepas tu kwn husband bawak wife die jgk..mmg smpai subuh laaaa....hahaha~