Friday, July 22, 2011

22/7/2011

 22/7/2011,tarikh kami sekeluarga nantikan..sebabnya harini harijadi mak tersayang..
pelbagai plan..itu ini nak gembirakan mak..lagi2 adik bujang kami sibuk atur itu ini..siap belikan mak barang kemas utk gembirakan mak..mamy&angah pula dah janji2 sediakan kek utk di potong masa mkn di restoran dah pun kami rancang nak makan..

tapi.....
kami hanya merancang kerana Allah yg mentukan segalanya...
mlm tadi mak sakit pinggang tiba2..kami panik..se panik mamy sakit dlm minggu ni juga..hmm ibarat pas baton lepas mamy tak sihat...mak pulak berganti tak sihat...alahaiii sedihnya rasa.. :( sakit mak tak berenti..last keputusan adik2 bwk mak ke hospital..

nampaknya tepat jam 12 mlm td mak di wad hospital.
..tak sangka nak jadi situasi mcmni..namun kami semua redha..

apa yg kami semua doakan moga mak cepat sembuh..moga Allah bagi kesihatan yg baik utk kami sekeluarga.amin yarabbalalamin.

kwn-kwn blog..terima kasih doakan kesihatan mamy dlm entry yg lepas.

nak updated blog pun berat rasanya~


happy read ;)

9 comments:

nida husna said...

selamat hari lahir mak. hehehe
dah follow sini :)

sha a.s said...

happy bithday mak!

Mimy Hamid said...

sabar ek mamy...dugaan dan hikmah Allah bagi....semoga mak mami cepat sembuh...amin

~izan~ said...

kesian akak..harap akak sabar n tabah yer..asben akak pun dah nak balik kan..

semoga semuanya baik2 belaka...

Softtouch [Hanim] said...

hepy birthday utk makcik..smeoga makcik sihat seperti sediakala...moga xde apa yg serius berlaku..risau kalu mak sakit2 ni..akak jgn risau ok..sama2 kita doa utk mak akak...

mamyharraz said...

t,kasih kwn2 semua.

...moga Alah bg kekuatan utk saya.

Mama Gee said...

yg penting mak kembali sembuh dan sihat spt sediakala...nnti leh buat belated ya...

ieda said...

selamat hari lahir buat mak mummy . akak doakan semoga mak cepat2 sembuh dlm kesakitan itu .. doakan2 banyak2 buat mak .. insyaallahhh :)

syariza09 said...

dugaan lagi buat mummy...insyaallah stp apa yg terjadi tu tentu ada hikmahnya...smoga mak cpt sembuh & dpt celebrate ngan ank2 tersayang