Monday, March 12, 2012

13 Mac - Happy Birthday abang :)

Happy Birthday abg :)
Kami doakan semoga murah rezeki dan sihat-sihat selalu :)
jodoh lambat sikit pun tak pe sbb kami belum puas bermanja ;P

Anak bujang kesayangan mak ;)
kesayangan kami semua jugak ;) mau tak sayang acu satu-satunya lahaiii adik lelaki kami :)
....
dari kecik kami 3 beradik jarang gaduh sampailah skrg.Alhamdulillah.sentap sesikit tu biasalah tp sekejapan jer ;) adatlah kan..
mungkin jarak kami jauh.. pastu mak ayah pulak garang berani kau coba-coba mahu gaduh? kalau nak kena penaboh atau henyok trylah gaduh ;P lagi pun tak ramai kalau dok bergaduh mahu kwn dgn sapa pulak kann ;)

jadi;
beralah mmg konsep kami ;) harap-harap anak-anak mamy nnt ikutlah cara kami hendaknya :)


Ahad lepas mak call semua anak-menantu berkumpul kt rmh segambut..saja mak buat awal dari tarikh birthday abg sbb kalau hari biasa takut tak lengkap sbb masing2 sibuk.
terima kasih mak masakkan rendang,pulut bagai walau kurang sihat :)

cikngah belanja ayam golek beli ayam golek 5 bintang kt pantai dalam ;)
super sedapss :)

kami yg exited dari abg ;P mamy tukang snap gambar jew ;)

sori pic blur jap guna kamera,jap guna tab sbb tu kelabu.

Alhamdulillah..sambutan yg sederhana namun sgt bermakna yg utama kami saling ingat mengingati antara satu sama lain..susah senang bersama-sama itu yg penting :)

"Happy Birthday abang"







happy read ;)

12 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

selamat hari lahir abang....sama la cam kita...rapat ngan adik beradik.kakak ngan abang...tapi sayang ALLAH dah 'jemput' kakak kembali ke rahmatullah..skrang tinggal kita ngan abang jerk...huhuhuh tetiba sedey,

mama tim said...

beday yg ke berapa tu mamy?..ayam golek tu nampak sdap..huhu..neway hapy beday utk beliau..

mamy jemput singgah blog suami
http://www.pelaburemasperak.com

♥cikmOt♥ said...

epi besday jugak abang...hehehe

atty's said...

Happy besday abang..kty pun adikberadik tak ramai..dua beradik jer.

munna said...

happy birthday buat abang.... jeling2 kat kek SR tu... sedapnya...

Fieza79 said...

epy besday abang...

fieza lg la tkde lngsung adik atau abg..teringin plk nk abang...hehee...

rATu kEBaYA said...

selamat hari lahir abang...
adik beradik mesti beralah... yg susah nak beralah tu yang berlanjutan bermasam muka...

syariza09 said...

ooo ni la hero kesayangan ramai yer....

ayam golek pantai dlm tu mmg pemes de emes...kalo gi sana mmg akan singgah mkn aym golek

Mimy Hamid said...

hepi besday abang..ni adik mamy ke abang mamy..so close eh uolls adik beradik..so bestt

Riri Yoorin said...

hepi bday lomir..

ratusiput said...

sambutan besar atau kecik tak penting...yg penting ada gambar sbg kenangan.ratu pun kdg2 bli kek satu slice je makan 4 org.ehehe...

mamyharraz said...

TQ kwn2ku wish birthday utk abg :)