Sunday, March 4, 2012

mak...

Berat nak share..berat nak taip..tp nak jugak citer..tp hanya kt sini sbb aku mmg tak citer dgn sapa2 pun kecuali yg bertanya ~

..malam tadi mak admited kt hkl..2 hari muntah+buang2 air..punca mungkin salah makan..kami syak mak sakit sbbkan batu karang ..yelah history batu karang ada..tp bukan sbb batu karang dah 2 klinik refer termasuk 2 hospital...dan last-last smlm mak admited :(  puncanya keracunan mknan barangkali..kami redha asalkan mak sihat seperti sediakala..kami akan usahakan supaya mak sembuh.

..semalam urut-urut seluruh badan mak..ohhh Tuhan..ibuku dah byk berbeza..selama ini dari pandangan kasar mata ini mak sentiasa muda, sentiasa kuat......sungguh aku tak perasaan rupanya mak sudah makin di makan usia..dah tak kuat mcm dulu-dulu...makkkk ~ :( ohh Tuhan panjangkan usia ibuku berikan dia kesihatan yg baik dan bahagiakan dirinya..sebagai anak aku belum puas mahu bahagiakan hatinya :( Ya Allah berikan kami kesempatan utk lalui masa tua sama-sama.amin.

mak,
walau apa jua keadaan mak susah,sedih,sakit,gembira kami keluarga akan sentiasa ada di belakang mak utk di kongsi bersama-sama dengan mak itu JANJI kami..jika ruang dihati mak KOSONG kami semua ada utk isi KEKOSONGAN itu..ini pasti!bukan janji..


 Sayang mak dunia dan akhirat~

Nota: terima kasih suami dan anak.kerana harungi segalanya bersama-sama tanpa rungutan..terima kasih ayah berikan kekuatan..terima kasih adik-beradikku,ipar kerana kita berganding bahu tempuhi susah senang sama-sama..bukan wang ringgit jadi taruhan cuma yg mahu hanya ikatan yg telus sesama kita.


happy read ;)

19 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

alahaiii sedih nyer..

semoga mak cepat sembuh & dipanjangkan umur ye....

atty's said...

semoga makcik cepat sihat ye

ratusiput said...

ratu sama2 doakan moga mak yatie cpt sembuh spt sediakala...sabar ye...

mekchu said...

sedih.... :'(

mekchu yg tinggal dengan mak hari2 ni pun boleh sedih bila baca.. semoga 'mak' cepat sembuh..

syariza09 said...

betul la mammy, kekadang tu kita x sedar yg mak kita dah makin berganjak usia masa ni tahap kesihatan pon makin menurun.

Smoga makcik cepat sembuh & diberikan kesihatan yg berpanjangan

wahida said...

serius sebak aku baca n3 ni...

harap2 makcik cepat sembuh yer...
ko teruskan berdoa tau..

munna said...

semoga mak mamy cepat sembuh ye...

mamyharraz said...

terima kasih atas kata2 smgt & doa kwn2 hug!

Pepel BoNda AmaNi said...

semoga mak mami cepat sembuh....maktok selalu cakap...suami..isteri..anak..kita boleh cari...tapi mak...hanya satu...sedey...

-Sara- said...

semoga mak akak cpt sembuh..

sedeh lak bace entry akak nii

inazamri said...

semoga mak mamyharraz cepat sembuh dan diberikan kesihatan yg baik.berbaktilah pada org tua supaya hidup kita terus mendapat keredhaan dariNya.

Riri Yoorin said...

cik leha semoga diberikan kesihatan n kesejahteraan insyaAllah

ieda said...

betul tuu dikk
kasih kepada ibu kita sehingga ke hujung nyawa mereka ..
sedih akak baca .. semoga mak cepat2 sembuh .. insyaallah dikk doakan buat mak ..

ariana said...

Insyaallah berkat doa Yati adik beradik mak yati akan cepat sembuh tu..

Memang tak terbalas jasa ibu bapa kita..sebab tu lah dikatakan syurga itu dibwh tapak kaki ibu..
Dan mak yati amat bertuah kerana mempunyai anakmenantu yg ambil berat terhadap dirinya..:)

Salmiza said...

insyAllah..berkat doa anak2 yg ikhlas...moga mak akak cpt sembuh..

rasp said...

hopefully by now, mak sis dah sihat, insyaAllah...

Softtouch [Hanim] said...

akak...sedih sy bc n3 ni...sy teringat mak sy..sy pun belum puas gembirakan mak sy...

sy doakan mak akak sihat seperti sedia kala yer..akak jgn risau ok....

InsyaAllah mak akak ok...

mamyharraz said...

terima kasih kwn2 yg sy syg bg kata2 smgt dan doa :) sy sy hargai.

Mimy Hamid said...

entry touching...semoga mak mamy sihat yer...amin