Tuesday, March 20, 2012

Chomel ;)

 Otak ni tgh jem jadi,tajuk pun sukati jelah letak ;P

.mau otak tak jem tetiba kena kerah keyin benda yg haku tak suka! haihhh la labu haihhh la labi ~*sentap* hmm bila ingat menda alah ni mmg tak chomel langsung!

Malam tadi p melawat sepupu dia dpt baby baru ;) olohh olohhh terus terasa ee bestnya kannn tp bila ingat kemabukan dan plus kelasakan kakal terus mcm hmm hmm hmm gituuu tp kalau ada apa salahnya kann :D yelah umur pun dah kesenjaan eloklah fikir-fikirkan nak tambah apa yg patut :D

Okey pic bwh ni mmg chomell ;)

 Malam tadi cikngah belanja mkn kt kerabu kaki ayam ;P tp kerabu tu suami cikngah je mkn kami tengok jew.belum teringin nak cuba hehee menu2 kt sini mmg sedapp :) anak manja nih dah kebah demam lega hati mamy :) selera mkn pun dah ok..susu pun dah minum mcm biasa.Terima Kasih Allah :)

nota : sambil taip entry ni sambil chat dgn biras alahaii dia bakar-bakar haku ajak balik Labuan bulan depan sbb depa balik...huwaaaa dah lah aku ni pantang di pelawa mauuuuu je tapi mahu ke abg askar tu? haihhh di lema betul! semoga Allah beri jalan dan permudahkan apa yg aku & biras rancangkan hewhew ;) aminnn.


happy read ;)

13 comments:

atty's said...

insyallah, kalau ada rezeki mesti dpt g labuan..
semoga dipermudahkan segalanya.amin

munna said...

mmg chumel je kakal dgn cikngah dia....

♥cikmOt♥ said...

eh mamy orang labuan ke??
lama tak p labuan tau...

mamyharraz said...

kty: sy pun harap begitu :)

munna: diorg berdua tu mmg rapat.

cikmot: sy org sini suami org sabah hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

insya-allah mudah2an....dapat la mamy balik labuan nanti....bestnya dapat balik jauh2 nie...

-Sara- said...

wah balik labuan lagi yee..best2! balik jee..pujuk abg askar tu baik2 yee! hehe

Mimy Hamid said...

manja tul kakal ngan cik ngah dia..kemain kepit aje

ieda said...

insyaallah dikk
semoga dipermudahkan ..
dpt nye balik labuan tuu
yat jgn sedih2 tau

alahhhh sweet je kakal tuu
kedai kerabu kaki ayam ! .. unik nama tuu ;)

Cik Ina Do Do Cheng said...

Labuan, hua hua hua cik ina teringin nak pegi labuan .seronoklah mummy dapat balik labun .bila tu...

rasp said...

insyaAllah ada rezki balik ler u ke labuan nanti...
bila anak dah sihat, lega hati skit kan sis...

miloais milo said...

memang best kalo dapat balik kampung kan???

syariza09 said...

sy pon x mkn ngan kaki ayam.

mesti hati meluap2 nk blk kg kan

Softtouch [Hanim] said...

mmg chumel...bestnya kalu jd p kak...jalan2....