Monday, June 11, 2012

pulut+kelapa muda+sambal tumis

Hujung minggu mmg heven - lagi-lagi permulaan hari dgn sarapan hebat - mak buatkan besttnya :)
mak mmg best..teringat-ingat pulut yg lembut gandingkan kelapa muda lengkap dgn sambal tumis - terus rasa disayangi :")

mesej dalam hati utk mak : "boleh tak hujung minggu ni kita buat ketupat sotong?"- ini penangan selepas tgk entry cikmot yg marveles itu hewhew

Lepas makan pulut mata pun layuuu semacam..tp mana boleh tido banyak keje lain menanti utk di kerjakan..suri rmh dihujung minggu sgt memenatkan..tapi sangatlah bahagia rasanya :D
Terima kasih Allah berikan ku rasa nikmat ini :)

happy read ;)

17 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

dah tengahari ni terus lapaaaaaaaar!

mamyharraz said...

mrseady: kann hehe jom lunch! ;)

Bazilah (^0^) said...

sedapppp nye kak...rs nk g mencari pulut jer skrg nih

mamyharraz said...

bazilah: ok,cari cepat tau :)

Qhaifa Nur said...

teringat pulut masa kenduri kat umah adik, tak termakan sebab banyak makanan...sekarang ingat balik...

ratusiput said...

pergghhhhhhhhhhhh terliur gila....

bunga_rose said...

sedap kan pulut makan dgn kelapa, tapi bunga biasa gengkan dgn ikan goreng or ikan masin... terangkat..

ellynadyra said...

Mak masak apa pun sedap!

Deq's Qienz said...

ermm sedapnya..lama xmkn pulut..hehee

nazirah said...

wah mmg nmpk menyelerakan la kak, alangkah indahnye kalau tekak cci ni bole menerima pulut. aish.. terliur nengok :)

miloais milo said...

seap hoccay makan pulut ngan kelapa ni...
teringat dulu2 - arwah my mak suker buat sarapan macam ni...

♥cikmOt♥ said...

baiklah untuk anak, mak buatkan...hahaha...

mamy, saya tolong jawab bagi pihak ni...ekekeke

POSH76 said...

suker taw tngok makanan tradisional camni...mmg terbaek!!

syariza09 said...

yg ni mmg peberet sy. tp mkn ngan kelapa jer lah, sambalnya sy x mkn.
pasni cer kias2 ngan mak pasal ketupat sotong tu

ieda said...

mak aihh akk tgk mlm2 punn dah terasa kat tekak huhuh

teringatlak kat pulut deyann huhuh

wahida said...

aku kalau pulut ni tak boleh mkn bebyk sbb nnt asma aku attack...huhu...tapi aku suka giler mkn pulut, habis camno?

Mimy Hamid said...

sedap sedapppppp....serius makan pulut mmg kenyang dan ngantuk..pastu lapar bali...makan lagi