Wednesday, June 6, 2012

Spontan Khamis ;)

 Gembala kambing kesayangan mamy&kakal ;)


happy read ;)

16 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

hehehee..sweet jek!

wahida said...

hehe...cuba bagi kakal bawak kambing tu...mesti comel!!

♥cikmOt♥ said...

ihikss...keja masa lapang ye...

mamyharraz said...

mrseady:part time job tu =P

wahida: kakal penakut.

cikmot:berlatih utk masa pencen nnt ;P hehe

miloais milo said...

uols ada bela kambing ke nok????

mamyharraz said...

miloais: tak. tu kambing utk diakikahkan :")

Daddy Ziyyad said...

buat kambeng golek pun sodap! ahaha

-Sara- said...

wah bela kambing!kayolahh! :D

mamyharraz said...

daddyziyyad: kalau nak buat kambing golek sekor tak cukup =P

sara: kalau bela takat sekor nih mana boleh kaya dik oii =P

nazirah said...

wah kambing ni.. wat kambing golek ni sdap kakk.. nyum2.. hee ;)

aimaniman said...

untung bela kambing..nak buat akikah x susah cr.. aritu akikah adik yeya..siap masak dah 750 dah.. kambing busuk tp mahalllll

ieda said...

dikk kenapa akk x nampak ape2 punn huhuhu

Azian Elias said...

Ingat masa kecik2 dulu ada bela kambing.. seronok betul.

Mama Gee said...

tgk sekali imbas cam anjing td...hehehe terjokut den...

mamyharraz said...

mamagee: kalau anjing mana boleh pegang dgn kasih syg begitu sbb kan haram :P hewhew

Mimy Hamid said...

kambing tak tanduk ke...larikkkkkkkkkk