Thursday, June 21, 2012

Seiras wajah..

Mereka seiras!
sgt sukar cari perbezaan..
dann aku sgt sayangkan keduanya! sgt sgt sayang...
Opahcik adik kepada arwah opah aku..
 Opah cik kesayangan..seiras wajah arwah opah aku.

masa aku kawin opah cik setia ada dibelakangku gantikan tempat arwah opah..
terima kasih opah cik kerana bagi kasih sayang yg dalam sgt walau sy hanya cucu saudara..
tak terluah kata bila masa kita perlukan semangat dan perlukan seseorg yg lebih tua pd tarikh penting itu.. opahcik ada bg semangat itu utk aku dan mak!
Terima kasih opahcik..

Sayang opahcik.

 
happy read ;)

18 comments:

♥cikmOt♥ said...

hurmm...kita dah takde opah...sian kat kita..sobs...

:: Mrs.Eady :: said...

sayang opahcik jugak~

Qhaifa Nur said...

moga opah panjang umur...

Kesuma Angsana said...

saya dh xde opah.. sobsobsob.. suka ngan N3 ni

Mama Gee said...

rindunyaa kasih syg seorang opah! hhuhuhu

atty's said...

moga opah selalu sihat walafiat.amin

POSH76 said...

Ingat kat arwah opah la !!mmg seiras..

Daddy Ziyyad said...

sayangilah dan berbaktilah kpd org org tua yang masih ada dalam keluarag kita, selagi masih ada hayat..:)

Opah Cik rock!! :)

Rasp said...

smoga dilindungiNya selalu....

* miss my arwah grandma tooooo....

kurung siap said...

'KURUNG SIAP' is where you can shop online for your " BAJU KURUNG & BAJU SEDONDON IBU & ANAK " with AFFORDABLE and IRRESISTIBLE designs and most of all - a quality pieces from the comfort of your HOME!

Why wait? Just a few clicks and you can have it here.
Enjoy your online shopping with us!!
Visit http://www.kurungreadymade.blogspot.com

Fieza79 said...

nampak rapat perhubungan mamy dgn opah acik...smoga opah di panjang kan usia dan di kurnia kan kesihatan yg berpanjangan...

AiNuN FaUzI said...

Tetiba teh teringat kat arwah nenek... Sobsss.. Teh doakan opah cik sentiasa sihat...

Riri Yoorin said...

tgk gambar ni rindu kat nenek..nenek baru jer calll oooh rindu

babycomel said...

baru je balik tengok tok hari tu..

Encik Zaharin said...

suka baca ur blog..

http://babaharin.blogspot.com/2012/06/top-5-female-blogger.html

wahida said...

muka ko dan muka opahchik tu pun sama tau...

Bitt (doubleIS) said...

owhh salam kenal u ;)

PariPariPutih said...

hello mamyharraz salam kenal from ppp ^^