Friday, January 7, 2011

sarapan best lagikk :)

Ekceli ni sarapan hari pertama kt kedai yg sama :)
disebabkan sampai pun dah jam 9 lebih roti steamed tu boliaww :(
dah habis...jadi mee kari,soto dan nasi lemak adalah menu utk hari tu..
...sebab tu..keesokkan hari gigih diri yg maless ni bangun pagi2 buta
semata nak mkn rotiiii :)
soto ni marvelessss!!
ada pulak cili kicap wahhhh wahhh sgt sherashiii bershamaa =P
gandingkan pulak dgn kopi aiss ^^ besttttttt
mee kari mak punya :)
ohhh mee kari ni masa mamy dlm pantang tergedik2 tekak ni mauuuuu
dok berkira hari bilalah pantang haku nak habis nihhhh
habis ja pantang...zassss laju2 p beli mee kari ni~tempat lain takmo!
nak mee kari sini jugak!haaaaa bayangkanlah betapa sedapppnya kannn
sgt2 HO LIAWWW!! ngeh ngeh~besttttt
tsskk sapa2 dok area situ tak tau pasar batu 5 ni memang rugi ^,^

6 comments:

Softtouch [Hanim] said...

saje je tau akak nie....roti stim mmg sedapkan...lembut jer..ni mak sy nmpak mee kari tu mesti dia pun nk jgk..mak suka mee kari...

mamyharraz said...

hanim tau entry ni 2 hari baru publish kt sini haha...konon akk nak try auto publish..hoyeeeyyy berjaya jugak =P

mee kari kt sini memang sedapp

Myrilicious said...

hehe bru terpublish.. lapor tgk itu makanan

mamyharraz said...

hehe kelakarkan cik riri nasib tak tahun depan kuar entry nih =P

Nora Shahaira said...

ala..meleleh la..dah lama tak makan benda2 cenggitu..sedapnye....
follow sekali lah..

mamyharraz said...

nora~ tq singgah sini :)

mknan2 mcmni memang tak jemu kann ;)