Thursday, November 10, 2011

9/11/2011 & 10/11/2011

Selang sehari birthday kami adik beradik ;)

Jadi beli satu kek share dua org.senang..bukanlah nak raikan sgt..tp cuma meriahkan suasana~mkn mlm mak masak pulut+rendang daging :) terima kasih mak :)

Tak lengkap bila birthday tak makan kek kan? hehe *gedik* ok,jd dah cikngah beli kek yg besar nih jomlah kita tiup lilih bersama-sama ;)


Berkumpul kt rmh mak ptg semalam..suami ada keje kt kem jadi tak dptlah dia tgk bini dia yg besar ini hembus lilin hehehee..

Biasalah kalau dah dok rmh baju ikut dan je sauk..lagi pun taklah tau cikngah nak bergambar-gambar..nasib ada baju molek sikit maka berlari-larilah haku tukar baju semata mau bergambar~ kakal pun cikngah nak tukarkan baju molek menjerit-jerit tak nak..sukatilah nak oii janji awk bahagia :)) baju tido pun comel di mata mamy ;)

kami bertiga jew di hadapan kek..dan ni lah pose paling ok nak jadi kan kenangan begitu~
atok dgn nenek ada kt tepi kami tu...dan suami cikngah yg tolong snap pic kami nih...acu pulak ada dlm bilik ..baba kt kem~

Cikngah lahir bulan terang :)
mamy lahir bulan gelap =P
Kakal paling eksaited nak tiup lilin hehee
haa kannnn dia yg over =P
Tengkiu cikngah belikan kek utk kita :) happy sgt semalam..insyaallah ada masa nnt kita keluar mkn sama-sama :)
Ini hadiah utk diri mamy yg tiada tandingan :) nyawa,nafas & roh mamy Harraz Haikal Bin Mohd Yusuf :)


happy read ;)

11 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

sedap nyer kek!

munna said...

CHOCOLATE INDULGENCE... BESTNYA.... PANDAI BETUL MAK MAMMY PLANNING TARIKH DEKAT ...SENANG CELEBRATE SAMA2

Mimy Hamid said...

seronoknya adik beradik besday dekat dekat..leh celebrate sesama ....

Riri Yoorin said...

whuaaa congrats n hepi bday to both of you.. hepi together..

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

happy birthday...nak cake sikit....hehe

Softtouch [Hanim] said...

akakkkkk...sory sy lmbat wish....apa2 pun hepy birthday akak n cik ngah...

semua hepy yer kak....kakal lg hepy..birthday mamynya birthday dia jgk...heeee

ratusiput said...

bila bday ni...tak perlu sgt nk smbut besar2 kan tetiap tahun.yg pntg gambar utk kenangan tu dah lbh dr memadai...happy bday utk semua ye :)

wahida said...

betul tu, anak adalah hadiah paling berharga sekali....tak ternilai...

syariza09 said...

bestnya dpt celebrate sama2...x kisahlah kakal pakai baju mcm mana pun, janji dia ada sama2 bgambar

Pepel BoNda AmaNi said...

best celebrate besday ngan yang tersayang kak...rebut2 tiup kek..potong kek..best nyer....

~izan~ said...

org terlambat baca ni..tp nk letak gak kat sini.hepi belated besday akak!

izan da baca kat twit je rasanya psl celeb ni =)

apa2 pun semua nampak hepi sgt2 daht u =)