Wednesday, November 23, 2011

tiba-tiba

 Sekarang ni petang je kol 7 stanby depan tv (tu pun kalau sempat) sbb? semua kerana 'tentang dhia' ;)

Comelnya nora secomel jalan cerita tuh..emm zikir,apasal ko hensem sgt? =P hehe taste tuuuu :") sapa tgk drama nih..mesti kesian giler kt dhia..hmm dahlah comel tetiba dah nak tiba akad nikah terus tak jadi! dan tak pasal-pasal terputuslah ikatan pertunangan~

Sedihhhhh weiiii putus tunang nih!lagi-lagi itu cinta pertama haaa bayangkanlah camane nak mengadap situasi tu :"( ewahhh ngulas citer mcm awk penah lalui jew? ( lalalalalaa) tapi kan dhia..awk jgn sedih lama-lama takpe kita kecewa..biar kita terluka sebabnya ada je putera gagah yg akan kutip cinta kita yg banyak ni :)

Dah namanya kehidupan..pengalaman itulah mengajar kita.. ewahhh mcm dhia tu kwn baik haku jew kannn =P owye; lagi satu kan dhia..jgn fikir banyak kali..zikir dah lamar tu terima je belasah jee Insyaallah pilihan yg Allah hantar tu lebih baik dari yg lama ;) org kata cinta pertama susah nak lupa..silap besar tu..bila dah jumpa tulang rusuk yg menghubungkan kita dgn tulus kita iaitu suami kita (eh eh kita?) kenapa 'kita'? bukan 'dhia' jer? (HAHAHA) automatik boleh LUPAKAN TERUS! cinta pertama itu ;)

bak kata kak melah ;

Kau mendekat
kau menjauh kau tinggalkan diriku
sesudahnya kau membuang
mencampakkan aku

sungguh kejamnya dirimu
mengkhinati cinta yg kau semat dijiwa
kau hancurkan segala harapan
kau remukkan cinta yg telah kita bina

jika sudah kau menyintai dia
putuskan aku dengan baik caranya
walaupun sakit hatiku rasa
sesungguhnya aku tak rela

Tapi aku ikhlas melepaskanmu
Kerana aku MANUSIA BIASA

Tiada salahku kepada dirimu
kau buatku sengsara
kau buatku kecewa
ku harap ada KARMA
yang datang kepadamu

ehem-ehem bukan sy kata tauuu tapi kak melah&sleeq yg kata :D

Dannnn percayalah kehidupan sekarang LEBIH MEMBAHAGIAKAN dari kehidupan yg lalu :) terima kasih ALLAH :) Alhamdulillah.syukur. eh ehh ni citer 'dhia' kah? hahaha

ehhh ehhh tiba-tiba je kannn nak buat entry ini emm ada sebabnya buatkan tetiba jer terimbas-imbas pulek masa lalu boleh? (HAHA) rose lah ni punya sebab haha tetiba nak salahkan rose kan..yelah hanya rose yg faham kot apa yg cuba sy luahkan =P tak gitu rose? tak gitu cikriri? hahaa tetiba babitkan cikriri =P hahahaa

Rose,kalau ko buat reunion aku org pertama yg akan tolak mentah-mentah tp kalau kita je deting-detingan no problem :) 

Kawan-kawan blog yg saya sayang ,mehlah jengah dan berkenal-kenalan kt blog kawan sy ROSE dia baru jinak-jinak dlm dunia blog ;) sokong dia sama-sama ya ;)

ok itu aja :) *peacenowar*


happy read ;)

16 comments:

Izwa Kamaruddin said...

eh eh tetibe je baca :)

munna said...

MUNNA PUN DAH TERJEBAK DGN TENTANG DHIA NI

syariza09 said...

ni citer ngan apa yg mammy pernah alami kan..betul tu..kdg2 yg baru tu lbh baik dr yg sblmnya..smuanya Allah yg tetapkan

Mama Gee said...

betul2...tiada yg tak betul...setuju dgn mamy :)

Unknown said...

mamy mmg best citer nie..

Mimy Hamid said...

ku dah terjebak mamy...tak leh miss dah...sanggup...lagi pulak scene ady putra dah muncul kan....harus laaaaaa..bestttttt..nora danish super comel...

Unknown said...

fuhh, nasib baik sya tak tngok sbb takut gian cam cite Soffiya dulu...heehee

ratusiput said...

yelah ratu pun layan jugak sbb mmg ske ngan nora danish tu.slalu dia belakon citer klakar2 ngan ceria2 je kan.kali ni serius skit.cantik.trus suka kat lagu yg ady putra nyanyi tu.sedap.tak sangka dia yg nyanyi...tp mane pegi kwn baik dia masa kecik2 tu ek.masa tu tak tgk episod awal2..

MLSC by Rina Isa said...

Salam buat semua stylo ladies di sini! (:

Blog yang sgt sesuai buat PENCINTA HANDBAGS!
(Byk handbags menarik & tips berguna)

Lawati kami di http://mrsladysstylo.blogspot.com/

TQVM (:

wahida said...

dear, ko ada pengalaman mcm Dhia ni ke? kalau ye, sian nya...aku tumpang simpati, tapi Alhamdulillah ko dah hepi dan sgt bahagia dgn kehidupan ko sekarang kan...
segala yg terjadi mmg ada hikmahnya...aku percaya semua tu...

citer Dhia tu mmg best, aku pun dah terfollow gak sekarang ni...hehe..

btw, aku dah follow pun blog kwn ko tu...support each other...

wahida said...

nok, ko email apa? aku tak dpt pun...huhu...

ko email kat sini yer..

arel_121205@yahoo.com


dah email, inform yer...sbb aku jarang bukak email...

rasp said...

starting dulu cam nak follow...
tapi takat 2, 3 episod jer sempat....

~izan~ said...

selalu tgk akak update kat twitter psl citer ni tp izan tak pernah tgk hehe..nampak menarik tp tu la,bila la smpai seru nak tgk..mcm citer sblm ni,langsung tak pernah tgk huhu...

Anonymous said...

Hihu dh2 mamy aku dh x mo igt kisah itu lg sbb walaupun aku x kn tp aku th kisahnya mmg amat sakit ms tu tp skrg ko dh bahagia gumbira taniah mamy ko mmg kuat...

Pepel BoNda AmaNi said...

tue yang malas nak start tengok akasia nie..mesti terjebak...

Softtouch [Hanim] said...

sy suka tgk cite tentang dhia ni...adi putra sgtlah ensem..terjatuh cinta plak..hehehehee tp remy ishak tetaplah dihati..hehehhehehee

xpelah kak setiap yg berlaku ada hikmahnya n life akak skrg lg best n bahagia ngan abg askar n kakal..