Wednesday, November 9, 2011

Happy Birthday to angah!

 Happy Birthday angah :)

Harraz panggil cikngah..jadi kadang angah..kadang cikngah mamy panggil hehe..masa kecik kami selalu share kek bila tiba november..tarikh kami kan selang sehari je ;) mak buatkan majlis hari jadi pun sekali harung je senang..angah,ko ingat tak lagi mak penah buatkan majlis kita..pastu aku pakai gaun ada buah anggur kt dada baju..ko pulak pakai gaun pink kembang :) indahnya saat manis itu bukan? ..mak sebolehnya gembirakan kita berdua detik itu..ohh indah sgt~

Sekarang kita dah punya kehidupan masing-masing yg penuh warna-warni..namun sikit pun tak pernah kurang kasih dan sayang antara kita.Insyaallah selamanya..

..kita berdua pernah jatuh,bangun,sedih,kecewa,gembira bersama-sama..dan aku harap di masa akan datang kita sentiasa ada bila salah sorang dari kita memerlukan antara satu sama lain..

Semoga kita boleh lalui masa tua kita sama-sama tanpa ada selingkuh (minta di jauhkan) dan kita sentiasa berkasih-sayang antara satu sama lain ~

Happy Birthday to you angah :)




happy read ;)

11 comments:

Qhaifa Nur said...

hepi bufday....

syariza09 said...

epi besday angah! bestnya besday selang sehari jer, senang nk igt, & senang nk celebrate skali

Mimy Hamid said...

seronok nya adik beradik besday selang sehari...leh celebrate sesama...sure rapat ni kannn...hepi besday kay both of u..pndai mak uolls cari time :))

wahida said...

hepi belated beday to u my dear..

dan hepi beday to angah...

semoga korang terus dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yg baik dan sentiasa berbahagia selalu hendaknya...amin...

ieda said...

eppy bday buat anggah yati ..
semoga ikatan kasih sayang ituu berkekalan dik

ps : dikk dah dpt FM loom ??

Cho Zila said...

kalu der gambo masa pakai baju gaun der anggurtu kan comel.. selamat hari jadi angah ngan mamyharraz...

Pepel BoNda AmaNi said...

selamat hari lahir angah...panjang umur dan murah rezeki hendaknya...amin...

munna said...

happy birthday juga buat Angah.... semoga murah rezeki dan dipanjangkan usia...

:: Mrs.Eady :: said...

happy birthday angah :)

mamaNoriz said...

selamat ulang tahun!

untung mamy ada sesorang rapat yg leh diparcayai dan diharap selain husben lah...

Softtouch [Hanim] said...

hepy birthday cik ngah....rapatnya akak n adik akak...seronok tgk..sy xde adik...xdpt rasa mcm akak..

sy doakan kemesraan akak adik beradik berkekalan hingga akhirnya...