Wednesday, June 22, 2011

Kiriman dari jauh

Alhamdulillah smlm brg yg di tunggu dr Sabah dah sampai :)

Terima Kasih banyak2 pd kak Julie & Dorren  sbb sudi uruskan kiriman mamy.
..ekceli bukan utk diri sendiri.tp kwn mamy dia peknan dan mengidam nak makan ;)
jadi dia mintak tolong dpt kan juga waktu terdekat ni :)

kat sini memang takde..tp tak taulah pulak kot ada sesetengah tempat lain =P
ow ye penah buat entry pasal kuih ni juga kt entry ni hari tu :)

 V
V
V

 V
V
V
V
V
V
 Kuih cincin :)
harap kaksue dpt makan dgn gembira :)
lenkali mamy balik Sabah..beli je benda ni buat ole2 hehehh...
Kak Julie kirimkan 5 peket..mamy amik sepeket =P
hehe tak peknan pun teringin jugak nak makan ;)

ni yg untungnya ada family kt Sabah, Labuan :D
teringin apa2 yg kt sini takde,kirim je kt sana hehe..tp pastikan bankin siap2 duit kt akaun kak julie..
seganlah selalu sgt kak julie belikan sesuatu utk mamy..

ok,hujung minggu ni nak p cari dodol :D
kali ni mamy pulak nak kirim kt kakak ipar tersayang yg jauh di mata, di Labuan nun :)

19 comments:

cikmOt said...

sedap ke mamy???kalu sedap nak kirim kat mamy gak ni...saya pun peknen jugak...hehehe

mamyharraz said...

hehe sedappp.. ngeh ngeh awk pun mengidam jugak =P

sha a.s said...

huuu...penah mkn kuih tu...dodol? nyum nyum...melaka punye tbaik!

♥Mrs.Eady♥ said...

labuan??wahh...family mertua saya semua kat stu :)

syariza09 said...

pasni mammy balik labuan, kirim kt mamy la ok tak

mamyharraz said...

sha: dodol melaka mmg terbaik!

Mrs eady: satu kapal kita ;) family mertua mamy juga kt sana :)

sya: of kos lah boleh :)

NM02 said...

kite suker benda tu... nak skit

Fieza79 said...

sedap ke apa rasa..meh kirim sini ckit..!

mamyharraz said...

Nm02: best kan ;)

Fieza: rasa mcm kacang hijau begituu heheh.. ;)

wahida said...

kurang suka kuih cincin tu...dulu masa gi Sabah, beli banyak tapi tak mkn pun...

Mimy Hamid said...

dapt juga akhirnya..lepas kempunan tekak...tahniah kawan mamy

mamyharraz said...

wahida: syg tak makan.. hehe..tp tulah kan kalau ke Sabah tu jelah ole2 nak di angkut kesini..

mimy: alhamdulillah dpt juga dia mkn :D

munna said...

nampak mcm sedap sedap!!

mamyharraz said...

munna: mmg sedap :)

ieda said...

waaaaa sedapnya dikkk .. nak jugak kirimlah sikit kat akak .. seyes x pernah akak makan layie huhuhuh :)

mamyharraz said...

kakieda, tgg sy balk sabah ya kak..sbb yg ni sy kirim.. :)

Softtouch [Hanim] said...

untungnya akak...ckp je..tetiba ada je org poskan....rasa dia mcm mana kak?

Hanis Azla said...

ada kwn pernah bagi rasa kuih ni.. sedap juga.. Salam kenal yer.. Thanks sudi singgah ke blog akak..

mamyharraz said...

hanim: ni pun syukur sgt kakak ipar tolong kirim kan hehe
rasa mcm kacang hijau :D

Hanis Azla : salam kenal juga :)
tq sudi balas singgah di blog sy :)