Tuesday, June 7, 2011

Wordless Wednesday ;)

Disuatu ketika.... ;)

11 comments:

♥Mrs.Eady♥ said...

sweets...:)

syariza09 said...

mmg sweet memories..
sgt jeles ngan gambar ni sbb sy der pon pic camni. Sbb per x der, sbbnya en asben lupa nk cium dahi wife dia ni....huhuhu leh gitu...sob sob

mamyharraz said...

Mrs.eady: memori :)

sya: tskk..mcmmana boleh lupa..takpe kenangan lain kan ada utk disimpan :) hanya kita dan suami yg tahu :D

Mama Gee said...

sweet sgt......i loikee...
az ~ kita serupoaa...takde batal air sembhyg pun...sbb kena suh kuar oleh org masjid...huhuhu....sampai terlupa terus nk batal air sembhyg...sudahnyaa berdua je kat umah..dgn kawan sorg tlg amek gambar...

mamyharraz said...

mamagee: hehe tq. mengimbas memori..

time ni jurunikah sgt sporting..cepat2 dia suruh batal air sembahyang kt situ juga.. :)

Mimy Hamid said...

mamy cantik nya satu ketikaaaaaaaa....hari ni tegur mamy sebab berjaya jumpa link mamy..hoyehhhhhh

mamyharraz said...

hai mimy :) hoyeh tq tq
suka sgt singgah blog mimi banyak info :)

~izan~ said...

akak,sgt touching tau..ada gmbr penuh tak muka depan2 akak kawen hehe... skrg ni akak lg vogue,lg cik abe tak sbr2 nak balik hehe..

mamyharraz said...

izan,pic2 ni semua pengubat rindu akk hehe...sgt rinduuu T__T

sha a.s said...

ehemm ehem....hihi

mamyharraz said...

sha: hehhheh =P